Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
noordje schreef:n. Mijn ouders hadden ook een DSL en ik vind de karakters geweldig.
Weimers zijn ook leuk. Een vriend van mijn ouders heeft ze gefokt. Deed veel jacht met ze.
Wanneer is een pupje goed genoeg voor jou Inge?
qua karakter weet ik dat het bij deze fokker goed zit, dus daar hoef ik mij verder niet druk over te maken. Neem alleen een pup als het echt een wow hondje is. Mijn eigen hond krijgt ook nog 1 nestje, dus nog even kijken of ik daarvan neem of van een ander nestje in de toekomst of eerder. Beslis sowieso pas als de pups 6 of 7 weken zijn of ik wel of geen pup neem. Wel zin om weer opnieuw te beginnen met alles, jachttraining en shows. Ivy is nu 3,5, dus mooie leeftijd om binnen 1,5 jaar een maatje erbij te krijgen met wie ze ruig kan spelen. Dat willen die kleintjes hier niet

) goed vind ik!

! Dat oranje is ook wel erg mooi! Apporteren en speuren lijkt mij ook erg leuk om te doen met haar.

We hebben gekeken naar wat ze echt leuk vindt om te doen en dat is apporteren geworden en de jacht. Het leukste vind ze het ophalen van gevogelte en dan vooral als ze in het water liggen
Ze is nu al 2x meegeweest met de jacht en we hebben geen extra cursus gevolgd met haar. Ze luistert nog steeds perfect

)