Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Puck heeft een beetje dezelfde vacht geloof ik als Ginger
En het is grappig want Tonic heeft echt nog zo'n kittenbouw terwijl hij even groot is als Ginger
En hij blijft nog wel even open denk ik.
lifaya schreef:Hoop dat Ginger net zo knap als Puck word hahaha
Maar toch best gek dat ik haar nog niet echt krols heb gezien Ze krijst en zeikt wel veel maar dat doet ze de hele tijd
Moet nog even uitzoeken hoe en wat. Het lijkt mij toch leuk om in de toekomst een nestje te krijgen omdat Tonic echt werkelijk waar een fantastisch karakter heeft. Maar dat nestje komt pas als mijn ouders hun katten er niet meer zijn, en zij dus 2 kittens in huis zullen nemen
Hun katten worden komend jaar 15 dus het zit er aan te komen.
Ik wil geen sproeiende katten in huis
Ginger heeft haar eigenaardigheden maar ook zij heeft een fantastisch karakter. Ik zal in elk geval alle nodige testen doen als het eenmaal zover is 
Maar meer zacht geklaag klinkt het dan een echte krolse poes. Naar Tonic is ze ook niet echt anders. Ze heeft een lekker buikje en eet en drinkt goed.
Billy1970 schreef:Overigens is een Noor ook pas een Noor als er een stamboom van de rasvereniging bij zit, anders is het eigenlijk gewoon een leuke langharige HTK. Ik weet niet of je bij Ginger een stamboom hebt ja of nee hoor, maar ik gok dat Gaby12 dat bedoelt als ze "Noor" typt. Maakt je kat er niet minder leuk op overigens maar bij fokken zijn dat nu eenmaal geen onbelangrijke details
daarom heb ik moeite met het kruizen van meerdere rassen die niets aan het oorspronkelijke ras bijdragen.
want die verdienen er grof aan en verzieken het ras.