Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Heey!
Zijn halfbloedjes ook welkom? Mijn schoonouders hebben een aussie X border collie.
Het zijn rassen waar ik persoonlijk nog weinig mee te maken heb gehad, en ik hoop hier nog wat handige tips te vinden zoals ik af en toe al voorbij zie komen in het border collie topic. Daarbij lijkt het me natuurlijk ontzettend leuk om van jullie knappe viervoeters mee te mogen genieten
keona schreef:Tigress schreef:Heey!
Zijn halfbloedjes ook welkom? Mijn schoonouders hebben een aussie X border collie.
Het zijn rassen waar ik persoonlijk nog weinig mee te maken heb gehad, en ik hoop hier nog wat handige tips te vinden zoals ik af en toe al voorbij zie komen in het border collie topic. Daarbij lijkt het me natuurlijk ontzettend leuk om van jullie knappe viervoeters mee te mogen genieten
Puur uit nieuwschierigheid hoe is dit hondje.want ik ken er 2 en zijn geen fijne hondjes angstig happen etc
keona schreef:Tigress schreef:Heey!
Puur uit nieuwschierigheid hoe is dit hondje.want ik ken er 2 en zijn geen fijne hondjes angstig happen etc
keona schreef:Bedankt voor je antwoord,vind het een super leuk pupje.jammer van de oogafwijking.zijn haar ouders niet getest? Of is dit geen erfelijke afwijking die ze heeft en dus niet van te voren te testen was.bij aussie,s zien ze ook niet graag zoveel wit.bij borders maken ze daar geen probleem van.ze hoort gewoon goed met bijde oortjes omdat een oortje geheel wit lijkt.het blaffen zal inderdaad van angst zijn.wel leuk dat je hier komt mee lezen
Leonoor schreef:keona schreef:Nimmy heb jij ook een kruising aussie x border?
Hier wel iemand met een Aussie X BC en daar heb ik de meest zoete hond aan, totaal geen happerig gedrag of wat dan ook![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
**meelezer viel even binnen, sorry!**