Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar80 schreef:@Ashen: Thanks! Hij wordt al vanaf dat ik hem heb achtervolgd door de cameraIk vind zijn kleur ook erg mooi, als kitten zijn ze nog wat bleek, maar ik had een foto gezien van een volwassen exemplaar... En toen zag ik dus een nestje met een cream point en Famous is het dus geworden uit die kittenberg
(ik had de eerste keus uit 2 nestjes, in totaal 12 raggies...)
Spannend zeg dat je kittens verwacht!Ik zou 'later' ook graag eens een nestje willen... Eerst nog een poes regelen
![]()
Door wat voor kleur kater is ze gedekt? Is ze groot? En de kater?
Carowl schreef:Dat is wel waar Forbiddenpie, wist de fokker het niet dan?
En ja die lilac vind ik zo mooi! Echt een prachtige kat!
Carowl schreef:Heb je een cattery Ashen?
Torties zijn ook zo leuk, jammer dat dit alleen bij poezen is want ik zou graag een katertje erbij hebben
Ashen schreef:Carowl schreef:Heb je een cattery Ashen?
Torties zijn ook zo leuk, jammer dat dit alleen bij poezen is want ik zou graag een katertje erbij hebben
Geen cattery, af en toe hebben we een nestje. Dit is het tweede nestje wat ze krijgt. Maar waarschijnlijk gaat er hierna een knoop in.Uiteraard wel netjes getest, zowel kater als mamapoes.
Forbiddenpie schreef:Carowl schreef:Dat is wel waar Forbiddenpie, wist de fokker het niet dan?
En ja die lilac vind ik zo mooi! Echt een prachtige kat!
Oh jawel hoor, heb het ook gevraagd. Helaas is country/dialect-Iers iets te moeilijk te verstaan af en toe want toen ik het vroeg kreeg ik wel antwoord maar kon het echt totaal niet verstaan omdat ze alle mogelijkheden begon op te noemen en ik er niet uit kon halen of ze het over Noah had of over de andere kittens. haha
Vader is een Blue point en Moeder is volgens de fokker een Mitted Bicolor.
Ach, het ging mij meer om het karakter en niet de kleur maar vind het wel altijd heel interessant.