Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MyWishMax schreef:Leuk filmpje Es!
Ik ben heel vals geweest met autorijden. Tay piepte ook altijd en ging joelen en kon niet rustig gaan liggen. Toen we voor het eerst met hem op de club gingen kijken heb ik hem dus in de auto gelaten. Hij is toen in slaap gevallen en sindsdien gaat hij meteen liggen maffen in de auto
Ik zou eens proberen hoe ze het doet als je haar niet voorin hebt. Misschien scheelt het als ze wat meer ligtruimte heeft en zich niet continu schrap hoeft te zetten?

als ze dat niet aanraakt en buiten de auto wel zou ik toch denken aan stress/misselijk zijn
). Met tuigen zou ik er geen 2 in de auto doen ivm draaien, denk ik.
paar korte tracjes gingen goed maar de lange was ze te veel afgeleid (had jolie mee), ze weet dat daar het hondenstrandje is en dan is haar concentratie ver te zoeken... althans wel heel geconcentreerd maar dan op wat anders 

Joline_ schreef:MyWishMax schreef:Leuk filmpje Es!
Ik ben heel vals geweest met autorijden. Tay piepte ook altijd en ging joelen en kon niet rustig gaan liggen. Toen we voor het eerst met hem op de club gingen kijken heb ik hem dus in de auto gelaten. Hij is toen in slaap gevallen en sindsdien gaat hij meteen liggen maffen in de auto
Ik zou eens proberen hoe ze het doet als je haar niet voorin hebt. Misschien scheelt het als ze wat meer ligtruimte heeft en zich niet continu schrap hoeft te zetten?
Het nadeel is alleen dat ze niet in de kofferbak kan. (die is namelijk dicht) Zouden jullie haar op de achterbank laten dan? Lijkt me dat ze daar juist door heel de auto gaat vliegen.
Ze is inmiddels 5 maanden, maar nog behoorlijk klein (weegt inmiddels 5 kg)
. Ik heb een Duitse Herder x Kooiker, Meike, van bijna 11 jaar en een Border Collie pup, Yindi, van 13 weken. Met Meike heb ik altijd behendigheid gelopen en ook heel veel kunstjes geleerd.