Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:Je hebt zoveel krielen die tam worden. Ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt en hoe je ze benaderd.
Onder tam versta ik dat ze niet je wegrennen en bij je komen voor te eten.
Kippen zijn geen knuffeldieren die je oppakt en knuffelt.
Heb je nog geen kippen? Heb je al een hok en een ren?
Pina22 schreef:Laptopmuis schreef:Je hebt zoveel krielen die tam worden. Ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt en hoe je ze benaderd.
Ik knuffel met mijn kip
Laptopmuis schreef:Vraag is dan in hoeverre je kip dat leuk vind dat je met haar knuffelt.
Laptopmuis schreef:Lakenvelders zijn echte stresskippen, niet geschikt voor een kleine tuin. Hebben echt een grote ruimte nodig. Hebben er jaren mee gefokt, maar vonden nu geen geschikte haan en helaas nog maar 3 hennen over van de toom.
Pina22 schreef:Mijn wyandotte kriel is heel tamMaar de ander niet, daar ben ik niet zo vroeg mee begonnen omdat die van mijn broertje is
dus je moet dan wel echt van vroeg af aan beginnen. Maar met mijn kip kan ik echt allés!
Happinez schreef:Pina22 schreef:Mijn wyandotte kriel is heel tamMaar de ander niet, daar ben ik niet zo vroeg mee begonnen omdat die van mijn broertje is
dus je moet dan wel echt van vroeg af aan beginnen. Maar met mijn kip kan ik echt allés!
Wyandotte heb ik dus hele andere ervaring mee, schuw ding ook al kende die oppakken enz al vanaf kuiken af aan.
Cohins zijn naar mijn ervaring een stuk makkelijker, ik heb daarom ook mijn wyandotte eruit gedaan en Cohins erbij genomen.
Edit : geen pluimpoten zie ik ... stja dan heb je niets aan cohins haha
Stef, hoe staat het er voor met je ren ? al bijna af ?
Ik heb nieuwe krul foto's zal zo eens spammen
LadyMadonna schreef:Wat versta je onder meer ruimte?
Laptopmuis schreef:Je hebt zoveel krielen die tam worden. Ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt en hoe je ze benaderd.