Mijn vriend en zn broertje hebbene r weer een paar aanwinsten bij. 1 rattenslang erbij ( heeft er al 2 ) En 2 boa constroctors en 2 gekkos erbij! Erg leuk alleen die boas kunnen wel fel zijn, je moet echt uitkijken of ze bijten als je ze ui het terra wil halen. Ik zelf ben er geen fan van om ze vast te houden amar ik vind het erg leuke en mooie beesten om te zien In totaal hebben ze nu : 3 rattenslangen, 2 boa constrictors, 2 koningspythons, 3 baardagamen, 2 wateragemen en 2 gekkos. Binnekort komen er nog 2 rattenslangen bij en 2 haakneusjes
Inmiddels wel een hele hoop als ik eht zo naast elkaar zet
Okee, leuk om te horen. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien dus ben benieuwd. Ze hebben nu zon groot rek gebouwd om er mee te gaan fokken, en nee dit zijn geen kleine plastic bakjes maar balken van 1.25 en een heel warmte en luchtvochtigheids systeem
NesG
Geplaatst: 12-09-12 16:05
Jaa ze zijn echt zoo leu. Een bekende van me had ze ook, zowel de normale als nog weer ondersoorten ervan. De normale is een mooie rustige kleine slang. Als ze zich echt bedreigd voelen gaan ze op hun rug liggen met de tong uit de bek en spelen ze voor dood. Moet je maar eens opzoeken, je lacht je krom. Ikzelf ben gek op die slangen, ben ooit eens gebeten door 1. Werd in mijn handen geduwt van houd eens vast terwijl ik net de muizenhokken had gedaan. Geen goede combinatie
Arrabel
Geplaatst: 12-09-12 16:54
Is er iemand voorbij gekomen met een Hamsterrat of een Opossum als huisdier?
NesG
Geplaatst: 12-09-12 16:55
Niet gezien nog, hamsterrat zijn wel zoooo leuk Heb ze al eens mogen hanteren
Niet gezien nog, hamsterrat zijn wel zoooo leuk Heb ze al eens mogen hanteren
Ik zou er heel graag 1 willen maar me vriend wilt het absoluut niet
NesG
Geplaatst: 12-09-12 17:08
Ik wilde ook heeeeel graag en hamsterrat, maar je moet er behoorlijk wat tijd in steken om ze ook goed tam te krijgen en houden. Helaas heb ik niet zooooveel tijd.
Onze amethystpythons gaan weg dit weekend, gelukkig want ze zijn echt niet leuk qua temperament. Mijn vriend was er ook wel klaar mee, constant als hij er eentje apart moest zetten om te eten hingen ze in zijn handen, ook met handschoenen aan. Dus we gaan ze zondag wegbrengen naar iemand die ze graag wilde overnemen. Prima!!! Nu hopen we dat de kweker van onze Witlippython in zijn nieuwe nakweek een vrouw heeft zitten, dan gaan we daar een vrouw bij halen.
wij hebben nu tegenwoordig ook een heel groot terrarium waar drie leguanen in zitten . 2 rode en 1 groene . En ook hebben we er 3 baardagamen bij en als het nieuwe terrarium af is dan gaan de baardagamen daarin en in de oude komen 2 luipaardgekko's .
Oh grappig joh van die haakneusjes ik ga het eens opzoeken op youtube.
Dat is niet zo fijn nee met die pythons, kan je beter wat minder agressieve slang nemen dan heb je er meer plezier van denk ik ja
Ik vind ze zelf best eng hoor, je weet nooit of ze je willen bijten. Ik heb een rattenslang wel beet gehad maar ze worden nu al aardig groot dus dat laat ik aan mn vriend over :d
Zo gister zijn de 2 amethyst pythons opgehaald. Toch wel fijn dat die weg zijn. We hebben toch ook wel een bijzondere kat, die is helemaal gek op de slangen. Wil er heel de tijd naar kijken, aan snuffelen en het liefst mee spelen, maar dat mag natuurlijk niet. Net had ik een van mijn rattenslangen vast en die kat wilde heel de tijd snuffelen en ging gewoon met zijn voorpootjes trappelen. Helemaal gek dat beest
kzou wel een stinkdier willen.......t'is dat mijn vriend er NIKS meer bij wil......zucht....we hebben een konijntje, die uitgebroken is en te bang om te pakken en te tam om weg te lopen. Ik kan op 50cm afstand komen....hij heeft de afgelopen winter overleefd. Als ik m een paar dagen niet zie, maak ik me zorgen, maar tot nu toe zien we m iedere dag.
Gelden mini-varkens ook als huisdier ? 'k Heb er twee: Bram en Bloem , broer en zus
Leffroi
Geplaatst: 16-09-12 17:28
Ik meld me ook! Heb 4 rattenslangen zitten. 2 wildkleur vrouwtjes, een snow vrouwtje en een gele, maar daar weet ik het geslacht niet van.
Verder ben ik druk op zoek naar wimpergekko's, mooie kleurslagen, maar via google word ik niet veel wijzer. Weet iemand hier waar ik het beste terecht kan?
Papegara
Geplaatst: 16-09-12 17:34
Ja hoor hier wat foto's van mijn grote kleine vriendinnetje
Ze is 11 weken oud
_Dracarys
Geplaatst: 16-09-12 17:40
Ik heb 2 valkparkieten, 1 albino en 1 cinnamon bonte witmasker ( niet zo bijzonder, & ze zitten momenteel op eitjes ) en ik heb 2 boa constrictors
Manon_vdv
Geplaatst: 16-09-12 17:41
Wat leuk zeg die ara!!! Jouw ava ook! Hoe groot moet die kooi wel niet zijn? Heb je een foto van de kooi helemaal???
Hier in huis; 1 Syberische boskat 1 Konijn 2 Luipaard gekko's 1 Jemen Kameleon man, nu ongeveer 6 maanden 2 Vrouwelijke Jemen Kameleons nu ongeveer 6 à 7 weken, echt nog inieminie, kleiner als mijn pink