Muiz schreef:Die tags van verse munt zijn helaas niet te bestellen vanwege drukte. Ik zit ook al te wachten tot ze weer open gaan
Idem dito

En CC, heerlijk. Jip had nog even gezwommen zag ik?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
punjab schreef:Hoi hoi, lees nog steeds mee en geniet van alle pup foto's en de andere foto's.
Het gaat soms zo snel om op iedereen te reageren en Senna der gezondheid heeft mijn emmertje even laten overlopen.![]()
Ze moet een tplo of een tpa operatie aan der rechter knie en in de toekomst waarschijnlijk ook de andere knie. En dan zagen ze nog meer op de foto's en dan moet ze nog maar 3 worden in juni.![]()
Ben nu ook aan uitzoeken welke operatie het beste is voor Senna en waar we het gaan laten doen. Hebben er hier misschien ervaring ermee ? Had ook al een oud topic gevonden met wat meer informatie.
Zal proberen wat meer weer mee te kletsen.
punjab schreef:Hoi hoi, lees nog steeds mee en geniet van alle pup foto's en de andere foto's.
Het gaat soms zo snel om op iedereen te reageren en Senna der gezondheid heeft mijn emmertje even laten overlopen.![]()
Ze moet een tplo of een tpa operatie aan der rechter knie en in de toekomst waarschijnlijk ook de andere knie. En dan zagen ze nog meer op de foto's en dan moet ze nog maar 3 worden in juni.![]()
Ben nu ook aan uitzoeken welke operatie het beste is voor Senna en waar we het gaan laten doen. Hebben er hier misschien ervaring ermee ? Had ook al een oud topic gevonden met wat meer informatie.
Zal proberen wat meer weer mee te kletsen.
cursebreaker schreef:Wij hebben tags van verse.munt >> https://www.versemunt.com
2 stuks gekocht met kerst en vind ze echt fantastisch!
Hangen ook nog steeds eraan met Arya's soms wilde gedoe haha.
Hier staan op de achterkant dan de telefoonnummers.
[ [url=m/7cuvRe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2344P.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb nog eentje van >> safepet.eu
Deze moet eens vervangen worden, want daar zit nog een pup foto op haha.
Maar ook heel tevreden over. Die hangt ook al ruim 1,5 jaar aan een van de tuigjes.
[ [url=m/dH2MwB.jpg]Afbeelding[/url] ]