Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:53

Muiz schreef:
Die tags van verse munt zijn helaas niet te bestellen vanwege drukte. Ik zit ook al te wachten tot ze weer open gaan :D

Idem dito :')

En CC, heerlijk. Jip had nog even gezwommen zag ik? :D

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:56

Nayomie schreef:
Muiz schreef:
Die tags van verse munt zijn helaas niet te bestellen vanwege drukte. Ik zit ook al te wachten tot ze weer open gaan :D

En CC, heerlijk. Jip had nog even gezwommen zag ik? :D

Jaa klopt! Dat was een streep naar het water toe :')

Skippy01

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:26

@warboel maakt ook tags toch?

@CB ja al die fases die ze doorgaan, hebben wel iets. Toby kwam natuurlijk later, die was al een maand of 7, maar die heeft juist genoeg uitgespookt hoor! Stuk vd trap geknaagd, hele voering uit m'n bank getrokken, veel dekens en wat kussens gesloopt... Vooral slopen dus eigenlijk. Zindelijk was hij al, geen gebroken nachten ook (pods zijn ook gewoon best lui in huis, dat helpt ;) ) Verder ook geen moeilijke hond. (Nou ja, op het niet kunnen loslopen na, maar dat is instinct, geen wangedrag. Aangelijnd loopt ie steeds te kijken waar ik ben, maar als hij prooidier in de gaten krijgt, besta ik niet meer. Was vandaag weer erg blij dat hij altijd aangelijnd is, want hij had reeën gespot :wow: )

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:16

Hier ook verse munt tags :D

Puppy's geboren :D
Pleeg tante vond ze in het begon doodeng. Ze kwam blaffende binnen bij m'n schoonouders. Maar later heel nieuwsgierig en mocht ze heel voorzichtig in de kist kijken. Vesper is een tot nu toe goede mama:D
Afbeelding
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:21

Gefeliciteerd met de pups. Lijkt me geweldig een keer mee te maken.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-21 22:35

Gefeliciteerd!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:35

Nayomie schreef:
Muiz schreef:

Neem aan dat er hier mensen wel een trap in het topic geven als er weer besteld kan worden? :))

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 01:14

Tuurlijk :D zal m'n best doen.

Heb laatst op een webshop besteld, ben al 4 weken aan het wachten :+
Levertijd 2 tot 3 weken, tis maar goed dat het bagger weer is en m'n deur niet open staat... heb een vliegengordijn besteld met een teckel d'r op :o

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 07:18

Gefeliciteerd Jeanine met de pups!
Hoeveel pups zijn het?

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 09:11

Hoi hoi, lees nog steeds mee en geniet van alle pup foto's en de andere foto's.<3

Het gaat soms zo snel om op iedereen te reageren en Senna der gezondheid heeft mijn emmertje even laten overlopen.:o

Ze moet een tplo of een tpa operatie aan der rechter knie en in de toekomst waarschijnlijk ook de andere knie. En dan zagen ze nog meer op de foto's en dan moet ze nog maar 3 worden in juni.:(

Ben nu ook aan uitzoeken welke operatie het beste is voor Senna en waar we het gaan laten doen. Hebben er hier misschien ervaring ermee ? Had ook al een oud topic gevonden met wat meer informatie.

Zal proberen wat meer weer mee te kletsen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 09:36

Thanks dames :D
Het zijn er 10!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-21 09:44

punjab schreef:
Hoi hoi, lees nog steeds mee en geniet van alle pup foto's en de andere foto's.<3

Het gaat soms zo snel om op iedereen te reageren en Senna der gezondheid heeft mijn emmertje even laten overlopen.:o

Ze moet een tplo of een tpa operatie aan der rechter knie en in de toekomst waarschijnlijk ook de andere knie. En dan zagen ze nog meer op de foto's en dan moet ze nog maar 3 worden in juni.:(

Ben nu ook aan uitzoeken welke operatie het beste is voor Senna en waar we het gaan laten doen. Hebben er hier misschien ervaring ermee ? Had ook al een oud topic gevonden met wat meer informatie.

Wat rot! Sterkte!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 09:52

punjab
Ah nee, wat naar zeg!!
Ik heb helaas verder geen ervaring. Heel veel sterkte gewenst met alles!

skippy
Jaa, elke fase heeft idd wel iets; zowel leuk als ook wel eens wat minder leuk af en toe hahaha.
Ik kan bv. de loopsheid en schijnzwangerschap ervaring van Arya wel missen als kiespijn en ben blij dat we die ellende nu dus achter de rug hebben :')

Jeanine
Ohhhh puppies zijn er, leuk! Congrats *\o/*

---

En ik zag idd dat Verse Munt een pauze heeft, wat jammer! Mocht ik idd zien dat ze weer open zijn, zal ik een seintje geven :j

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 10:31

@punjab geen ervaring mee, maar jeetje, dat is niet niks zeg! Wat vreselijk, sterkte! :knuffel:

@jeanine zo, flink nest! Lukt het moeders ze allemaal te voeden of moeten jullie helpen met flesvoeding?

@CB ja dat snap ik helemaal. Als ik die verhalen over loopsheid en schijnzwangerschap hoor, ben ik altijd extra blij met een reu ;) :') (Ja, ik weet dat er ook nadelen aan reuen zitten ;) )

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 12:10

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen van Jip :)

Gefeliciteerd Jeanine, dat zijn een hoop pups :D

Cody heeft tegenwoordig verlatingsangst ofzo. Als hij even alleen thuis moet zijn (nooit langer dan 4 uurtjes, vaak veel korter dan dat) begint die al voordat we deur uit zijn dramatisch te piepen en te blaffen. Daarna schudt die een bol wol uit mijn bakje uit elkaar en dan kan ik op de camera zien dat het goed is. Als we terug komen weer die drama :') Hij laat zijn koekje tegenwoordig ook liggen totdat we weer terug zijn

Voorheen konden we zonder die drama gewoon vertrekken en at die zijn koekje rustig op.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:00

punjab schreef:

Ja hier ervaring met een TPLO bij mijn vorige flatcoated , voor haar was dat de beste oplossing, schijnt dat de steilheid van het gewricht bepaald of een TTA kan of een TPLO moet. Uiteindelijk beide kanten moeten doen, omdat mevrouw het een goed idee vond om een greppel in te duiken, omdat daar een snee brood lag (die ik niet had gezien). Meestal krijgt de andere knie een tik, wanneer de 1e kruisband kapot gaat. Dus vergrote kans op de andere kant ook. Maar die van mij kon eigenlijk alles weer, ze galoppeerde wel wat anders, maar zij was al 8,5 en 9 met de OK's.
Ik ben toen bij de SDU geweest in Utrecht, Radboud Kemme heeft haar beide keren geopereerd daar. Hij heeft nu ook een eigen kliniek zie ik, de verwijskliniek.nl
De 1e 2 weken vond ik het meest rot, maar daarna gaat het herstel vrij snel vind ik.

Kimm, vervelend. Is er iets gebeurd? Blijkbaar geven die momenten veel spanning. Al een kong geprobeerd met iets lekkers er in? En dan even wachten tot hij ontspannen ligt, voordat je gaat? Die van mij staat gewoon te zeuren of ik aub wil gaan, zodat zij haar stukje long krijgt. Dus de beloning moet groter zijn om te gaan, dan dat je blijft, zodat dat juist leuk wordt.

Jeanine, 10 stuks, groot nest, wordt een flinke kluif voor mama.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:37

Tot nu toe gaat het heel goed met de pups!
Gelukkig ook 10 tepels waar melk uit komt :)

En de groei gewichten zijn super!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:54

Fannetje dank je wel, daar heb ik wat aan. De foto's zijn toevallig ook bekeken door Radboud. Die heeft al gezegd beide knieën zijn bagger maar de rechter moet het eerst. Die gaf de tplo operatie enkel aan. De 2e dierenarts zeg dat beide weer mogelijk zijn. Zitten zelf te denken om naar de Bosdreef in Moerbeke te gaan met der en kijken wat die er van vinden. Ook al fijn idee dat de 2 1ste weken het ergst zijn. Zie daar heel erg tegen op. Ze is gewoon zo een lomperik en wildebras.

Kimmm heb je ook een radio aan? dat help hier bij Senna goed. Ze word enkel gek als we thuis komen. Ze hoor de poort open gaan en blijf blaffen totdat ik de achterdeur open doet. Is denk ik bang dat we niet door hebben dat ze nog binnen zit. :+

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:57

cursebreaker schreef:
Wij hebben tags van verse.munt >> https://www.versemunt.com
2 stuks gekocht met kerst en vind ze echt fantastisch!
Hangen ook nog steeds eraan met Arya's soms wilde gedoe haha.
Hier staan op de achterkant dan de telefoonnummers.

[ [url=m/7cuvRe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2344P.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik heb nog eentje van >> safepet.eu
Deze moet eens vervangen worden, want daar zit nog een pup foto op haha.
Maar ook heel tevreden over. Die hangt ook al ruim 1,5 jaar aan een van de tuigjes.

[ [url=m/dH2MwB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is echt precies wat ik zoek! Ik ga haar goed in de gaten houden. Bedankt :D

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 14:28

Radio staat inderdaad altijd aan als we gaan

Cody snapt de kong niet :') maar wat we ook geven en proberen.. hij gaat wel rustig op zijn plek als we gaan maar als we de tussendeur dicht doen en in de gang zijn begint het gepiep en geblaf. Hij krijgt zijn favoriete snacks afgewisseld om de interesse te houden maar eet ze dus tegenwoordig pas als we weer terug zijn. Als hij een dagje bij mijn ouders door brengt is die ook onrustig als ik weg ben, piept de hele dag door. Dit deed die voorheen ook niet..

Er is niets gebeurd. Tijdens mijn 3 maanden burn-out is hij minder vaak alleen geweest maar heb ik deze momenten wel gecreëerd om hem er aan gewend te houden. Misschien toch een keer geschrokken van de bouwlui hier, ze zijn hier rondom aan het bouwen.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:00

x_Jeanine_x schreef:
Thanks dames :D
Het zijn er 10!

Jeetje 10! :oo *\o/* *\o/* *\o/*

Noortje logeert dit weekend bij ons, gezellige zwabber. :D (Noortje komt ook van Jeanines schoonouders) :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:45

Punjab, helaas geen ervaring mee. De rottie van mijn ouders heeft aan beide knieën een andere operatie gehad. Betwijfel alleen of mijn moeder nog weet welke wat was en welke het beste uit heeft gepakt. Ik weet wel nog dat de eerste het slechtste was en de tweede bij de Wagerink in Wageningen is gedaan en dat ze daar beter tevreden over was.
Sterkte in ieder geval!

@jeanine, wat leuk! 10 stuks is ook een mooi aantal zeg. Zeker als er voldoende melk voor ze is. Lijkt me geweldig om eens een nestje te hebben maar ik denk dat mijn vriend me dan met dieren en al het huis uit zet :')

@Kim, zou het een fase zijn? Iets gebeurd? Wat raar dat hij het ineens zo heeft. Misschien dat je met een camera kan zien wat hij uitspookt?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 01:02

Limoen ik heb gewoon stiekem een zwak voor Noortje :D
Zij is echt een combi van mijn favoriete doesjes :)

Ik wil een nestje van Yoshi en een extra teckel :D Maar manlief doet mij wat aan hoor :o

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 07:44

Wow 10 pups,fijn dat het goed met ze gaat.

Ik zou zelf juist geen puppy’s willen.
Vriendin wil heel graag met de tijd een pup van guapa maar heb al gezegd dat dat niet gaat gebeuren.
Als je een pup koopt kan je ze zo goed als uitzoeken als je wilt.
Bij een eigen nest is dat minder.
En als ik een eigen nest zou nemen zou ik er zelf 1 willen houden maar 5 honden pffft mij niet gezien :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 09:16

Hier willen we over een paar jaar als de mogelijkheid er is wel eenmalig een nestje van ivy. Maar alleen als zij volwassen stabiel genoeg is, door alle medische testen komt, en wij de volledige puppy tijd vrij kunnen krijgen.

Een zou dan naar mijn zus gaan en een zoiezo blijven bij ons.