SimoneeM schreef:Kun je niet beetje vla mengen door natvoer, of zou dat heel goor
Almo Nature natvoer al geprobeerd? Dat vinden veel katten onwijs lekker!
Voor verkoudheid wil l-lysine overigens nog wel eens helpen. Van het merk puur bijv. Te bestellen bij oa medpets.nl Heb ik goede ervaringen mee

Ze hebben van alles aan voer geprobeerd, vers, blik, zakjes, zelf gekookte vis of kip, verschillende brokken.. En ze gaat in periodes, ene moment eet ze prima en daarna stopt ze ineens en heeft ze weer een moment van heel slecht eten, valt ze in, wordt mager.. Dan krijgt ze een klein beetje vla zodat ze toch wat eet, komt ze weer wat aan, gaat weer beter eten en zo begint het cirkeltje weer opnieuw.
Dat spul voor die verkoudheid ga ik eens doorgeven! Ze hebben wel een poedertje die ze dan 2 weken moeten geven maar als ze daar dan mee stoppen komt het net zo hard weer terug.
Lisette0 schreef:Zou haar eerst medisch helemaal binnenstebuiten keren. Niet eten doen ze niet zomaar.
Hoe is haar gebit? Bloed al eens uitgebreid laten testen?
T is niet mijn kat, maar wat ik weet is dat ze meerdere keren met haar naar de DA zijn geweest en ze niets kunnen vinden dat leid tot die verkoudheid of het slechte eten. Gebit is goed, lichamelijk (zover ze tot nu toe weten) is ze goed en helemaal gezond. Die verkoudheid is chronisch aldus de DA..
Mijn hart breekt als ik haar af en toe zie, maar het blijft een onwijs leuk, speels en vrolijk katje. Het is een katje uit een 'normaal' nestje, net als die van mij. Alleen komen die van mij via een bekende en die van mijn ouders via internet. Mijn ouders hebben 50 euro betaald voor 2 kittens welke geënt zouden zijn. (Mijn kittenentingen waren voor 2 katten al ruim 100 euro geloof ik) Dus dat was het eerste waar we achter kwamen toen ze er waren. Die beestjes zijn nooit geënt voordat ze bij mijn ouders kwamen. Daarna zouden onze katten even oud zijn geweest, die van mijn ouders zelfs een week ouder dan die van mij. Nu waren dit poesjes en vonden we het niet gek dat ze wat kleiner waren, maar later bleek dat de beestjes gewoon jonger waren dan had gemogen. Ene poesje is daar heel goed vanaf gekomen, alleen het andere poesje is een ontzettend zorgenkindje, heeft altijd wat..
Ik had het zelf anders aangepakt dan mijn ouders, maar ik kan jullie wel vertellen dat mijn ouders altijd eerlijk naar de diertjes zullen zijn, en er alles aan zouden doen om haar te helpen, maar die weten het nu ook niet meer..