Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Wuhhh we zijn de nacht heel goed doorgekomen!
Hij sliep van 22.30 tot 2.30.
Toen heeft ie buiten een plasje gedaan en was ie klaarwakker en hebben we even met 'm gespeeld zodat ie weer moe werd.
3.30 tot 5.45 of 6 heeft ie geslapen en toen heb ik 'm uitgelaten en deed ie een grote boodschap en toen viel ie weer in slaap tot 7 uur en toen een plasje gedaan en eten gegeven... toen wilde hij knuffels en heeft ie nog 1.5 bij ons op bed geslapen![]()
![]()
Hij deed het heel goed. Toen we aan het spelen waren in de woonkamer met de bal ging hij op een gegeven moment zelf naar de voordeur heen en weer lopen en gingen we direct met 'm naar buiten en deed ie nog een poep. Echt top dat ie het zelf al zo aangaf!
Hij eet goed maar begreep volgens mij het principe van waterbak niet zo dus dat moesten we eventjes oefenen, maar we hebben 'm aan het drinken gekregen!
Nu is ie weer aan het slapen in de bench waar hij graag zelf in gaat liggen. Wat ik het moeilijkste vind is begrijpen wat ie wilt als ie gegeten heeft, geen plas of poep hoeft te doen en toch blijft janken een beetje.. om uit te vinden wat ie wilt en of ik het soms moet negeren of 'm die comfort moet geven.
Wij hebben trouwens ook een grote bench voor 'm. Volgens mij is ie 110 cm lang bij 70 breed ofzo. We hadden de bench al omdat het voorheen het paleis van de konijnen was.![]()
We wilden dus geen kleinere kopen. En een schot hebben we ook niet om 't kleiner te maken, maar hij doet het goed zover ligt hij er graag in. Gaat er ook met vrije wil in enzo.![]()
Haha die foto van Evezo schattig.
Amandavd schreef:Ik was even aan het neuzen op de dogshowbleijswijk.nl website, en ik zie dat ze op beide dagen de show doen en ook op beide dagen alle rasgroepen hebben. Hoe weet je dan welke dag je bent? Wordt dat pas bekend na alle inschrijvingen of hoe gaat dat normaal in zijn werk?
dierenfan schreef:Amandavd schreef:Ik was even aan het neuzen op de dogshowbleijswijk.nl website, en ik zie dat ze op beide dagen de show doen en ook op beide dagen alle rasgroepen hebben. Hoe weet je dan welke dag je bent? Wordt dat pas bekend na alle inschrijvingen of hoe gaat dat normaal in zijn werk?
Het zijn 2 shows in 1 weekend op 1 locatie. Dus je schrijft in voor 1 show en kiest voor welke dag of je schrijft 2x in voor 2 shows dus en gaat beide dagen. Op beide dagen zijn dezelfde prijzen en punten te winnen maar (ik show niet) ik verwacht wel dat de ene dag piet keurt en de andere dag henkdus 2 verschillende keurmeesters
Dit doet men tegenwoordig vaker want voor buitenlanders is dit aantrekkelijker. Dan 1x rijden en ergens overnachten en 2 shows lopen. Dus ook kans op 2x winnen en zo vlotter NL kampioen worden