Ik meld mij weer eens, na het inslapen van mijn beide merries was mijn motivatie helemaal weg, en het resultaat daar van was dat al mijn bakken ( 17 om wel te verstaan ) een beetje waren vergeten. Gelukkig leefde alles nog, mijn garnalen waren blijkbaar erg blij met die rust van er waren overal jongen ( erg leuk om te zien
)
De dag naar dat ik afscheid heb genomen van mijn merries stond de DHL koerier bij de deur met een mega doos, erg vreemd aangezien ik helemaal niks verwachtte , al helemaal niet uit het buitenland
en tot mijn verrassing zaten mijn betta's er in, ik helemaal blij aangezien ik al maanden niks had gehoord van de betta's dus ik was het helemaal vergeten , en stiekem ging ik er van uit dat ze dood waren of helemaal niet opgestuurd .
Spoiler:
mijn merries zijn overleden door een ingestort dak ( tijdens het onweer stortte het dak van de schuur in ( pensionstal , nieuw dak , maar de regen en afgewaaide takken waren toch teveel voor het dak.. ), ze hebben het in de eerste instantie overleeft maar kort daarna heb ik besloten om ze in te laten slapen ( ze hadden allebei blijvende schade aan rug , nek en benen... meer wil ik er niet over kwijt omdat het erg gevoelig ligt en ik ben er nog steeds behoorlijk stuk van ( de namen van mijn merries noem ik expres niet omdat ik ze niet zo wil herinneren ( de jongste was 2,5 en de oudste 7 )