Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emita schreef:Zijn hier ook mensen met mierenkolonies?
Mijn vriend zijn grootste hobby.... Ik vind het op zich wel prima maar vandaag is er dus een deel ontsnapt van een of andere rode mierensoort die heel hard bijt. Dus nu ben ik even wat minder blij
Adamootje schreef:Helaas heb ik mijn Pluisje vandaag dood in haar terrarium gevonden. Overigens niet in deadcurl, maar ik kon ook nergens uit afleiden dat ze met een vervelling bezig was (de vorige keer lag ze op haar rug en had ze een matje gemaakt). Toen ik haar uit het terrarium haalde was ze ook al redelijk stijf. Ik heb haar helemaal nagekeken, maar haar abdomen was nog heel. Het is altijd al wel een zwak spinnetje geweest hoor, ze lag regelmatig in een halve deathcurl. Ik vermoed dat ze gewoon "op" was. Ze ligt nu in ieder geval in de vriezer en ik ga op zoek naar iemand die haar kan opzetten. Zelf wil ik me daar nog niet aan wagen. In de tussentijd kan ik nog even nadenken wat er in dat terrarium gaat komen. Ik hoor het graag als iemand tips heeft voor een dier. Het gaat om een exo terra bak van 30×30×30 cm. Gifkikkers zie ik zelf niet zo zitten.
Adamootje schreef:Ze ligt nu in ieder geval in de vriezer en ik ga op zoek naar iemand die haar kan opzetten.
absque_dubio schreef:Emita schreef:Zijn hier ook mensen met mierenkolonies?
Mijn vriend zijn grootste hobby.... Ik vind het op zich wel prima maar vandaag is er dus een deel ontsnapt van een of andere rode mierensoort die heel hard bijt. Dus nu ben ik even wat minder blij
*stille meelezer en genieter van dit topic*
Stiekem moest ik wel even lachenHoe hebben ze kunnen ontsnappen? En hoe krijg je ze weer gevangen?
Heb je een foto van waar ze in zitten?
Saaarr schreef:Emita schreef:Zijn hier ook mensen met mierenkolonies?
Jep wij hebben ook een mierenkolonie, en ook bij ons is het een x mis gegaan en een groot deel ontsnapt, wij hebben helaas met gif moeten spuiten. Gelukkig was de koningin niet ontsnapt en is de groep weer hersteld