Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Nogmaals sterkte Anouska
Oei bakkes Saintelette! Wat naar. Het enige wat ik me kan bedenken is blijven kijken naar je ratje...is het nog een waardig leven? Zo niet, spuitje geven lijkt me dan de beste optie.
Hier is inmiddels Bentley vandaag overleden. Kleine man zijn lichaam was op
Banjer schreef:Anouska: in welke regio zoek je? Ik heb zelf een tijdelijke opvangstop, maar ik krijg waarschijnlijk wel snel een ratje binnen, die echt met grote spoed weg moet bij haar baasjes (ja, tijdens de opvangstop maak ik zo af en toe wel eens uitzonderingen)... vanaf de foto schat ik haar rond het jaar, maar heb haar nog niet gezien, dus de schatting kan ik misschien nog moeten bijstellen....
Ik zit in de prov. Groningen...
Anouska15 schreef:Banjer schreef:Anouska: in welke regio zoek je? Ik heb zelf een tijdelijke opvangstop, maar ik krijg waarschijnlijk wel snel een ratje binnen, die echt met grote spoed weg moet bij haar baasjes (ja, tijdens de opvangstop maak ik zo af en toe wel eens uitzonderingen)... vanaf de foto schat ik haar rond het jaar, maar heb haar nog niet gezien, dus de schatting kan ik misschien nog moeten bijstellen....
Ik zit in de prov. Groningen...
Bedankt voor je reactie ! Ik zoek in de buurt van Hilversum of Amsterdam.
Beetje ver weg dus helaas.
Mn vriend wilt geen mannetje omdat die zoveel plassen op schoot. Maar doen castraatjes dat ook nog?