Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Een dezer dagen verwachten mn schoonouders de puppy 's
Ben heel benieuwd hoeveel er uit gaan komen
En ook hoe mijn kleine vriendin er op reageert
[ [url=m/tlDc0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
meisie94 schreef:Het is ook echt alleen op de voorpootjes omdat hij vaak fullspeed gaat rennen en vervolgens graag wil koprollen (zo abrupt dat hij stopt).
Berryz schreef:Hier heeft de hond zonet mijn bril opgegeten. Mooi het glas uit het frame gehaald en op het glas gekauwd. Mis ook een groot stuk, dus waarschijnlijk heeft hij het binnen gespeeld
Muiz schreef:Pup spam!
[ [url=m/FQZz3H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQ5dtm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wARxNt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berryz schreef:Nee het stuk is nog niet gevonden. Heb hem ZSM brood gegeven (geen peperkoek ofzo in huis) en ben dan doorgespurt naar het winkelcentrum voor een nieuwe bril, want ik kan in geen mogelijkheid werken zonder (en ik begin om 5u smorgens)
Tot hiertoe gaat alles nog heel goed.
Nu moet ik wel zeggen dat als hij op plastiek knaagt, hij dat meestal niet inslikt, maar nu heb ik toch een schrik te pakken omdat ik zo'n groot stuk glas mis.
cinniz123 schreef:Ik wil Skittlez over gaan zetten van Josera mini junior naar Acana of zou ik daar te snel mee zijn?
Ik heb nu een zakje Josera van de fokker mee van 900gram en krijgt 60gram per dag dus als ik nu Acana bestel kan ik langzaam gaan mixen.
Anders moet ik weer 5 zakken van 900gram bestellen en wil haar eigenlijk van dit voer af.
Of ben ik nu een zeikerd?![]()
Guapa is enorm gaan schrokken door dit voer en had bij haar het idee dat het niet echt lekker verzadigde dus vandaar dat ik niet zo fan ben van josera.
cinniz123 schreef:Ik wil Skittlez over gaan zetten van Josera mini junior naar Acana of zou ik daar te snel mee zijn?
Ik heb nu een zakje Josera van de fokker mee van 900gram en krijgt 60gram per dag dus als ik nu Acana bestel kan ik langzaam gaan mixen.
Anders moet ik weer 5 zakken van 900gram bestellen en wil haar eigenlijk van dit voer af.
Of ben ik nu een zeikerd?![]()
Guapa is enorm gaan schrokken door dit voer en had bij haar het idee dat het niet echt lekker verzadigde dus vandaar dat ik niet zo fan ben van josera.
Berryz schreef:Nee het stuk is nog niet gevonden. Heb hem ZSM brood gegeven (geen peperkoek ofzo in huis) en ben dan doorgespurt naar het winkelcentrum voor een nieuwe bril, want ik kan in geen mogelijkheid werken zonder (en ik begin om 5u smorgens)
Tot hiertoe gaat alles nog heel goed.
Nu moet ik wel zeggen dat als hij op plastiek knaagt, hij dat meestal niet inslikt, maar nu heb ik toch een schrik te pakken omdat ik zo'n groot stuk glas mis.
Kaus schreef:Ik vind het ook wel wat bijzonder... Daarnaast doet peperkoek/brood helemaal niks aan 'inwikkelen' van het scherpe stuk glas dat mogelijk in zijn maag zit.
Mvdende, braken is dan ook wel weer bijzonder advies. Dan zou dat eventueel scherpe stuk glas namelijk twee keer door de slokdarm moeten. Dat doen ze juist niet met scherpe voorwerpen.
mvdende schreef:Kaus schreef:Ik vind het ook wel wat bijzonder... Daarnaast doet peperkoek/brood helemaal niks aan 'inwikkelen' van het scherpe stuk glas dat mogelijk in zijn maag zit.
Mvdende, braken is dan ook wel weer bijzonder advies. Dan zou dat eventueel scherpe stuk glas namelijk twee keer door de slokdarm moeten. Dat doen ze juist niet met scherpe voorwerpen.
Daar heb je een punt! En dat had de dierenarts op dat moment dan waarschijnlijk ook niet gedaan.
Maar in eerste instantie zou ik wél zo snel mogelijk een dierenarts opzoeken.
In mijn ogen is dit namelijk best wel spoed. Ik zelf zou dan ook niet twijfelen en eventueel de spoeddienst oproepen.
Dat glas moet zo snel mogelijk uit die maag en een scopie is dan inderdaad waarschijnlijk de beste oplossing.
Kiimm_ schreef:Wat een knapperd MarlisDe puppy tijd gaat zo snel voorbij. Het is dat ik foto's heb anders zou ik niet geloven dat Cody ooit onder de bank pastte of zich moest uitstrekken om ergens bij te kunnen