KimD schreef:Dit was vanmorgen bij ons, hopen op ander weer in Hilvarenbeek.![]()
[ [url=m/dhCBoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geluksvogel!!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
punjab schreef:KC nog ff genieten van de laatste pup, wel fijn weer een fijn plekje gevonden. Wanneer gaat de laatste pup weg?
Kaus schreef:Ik ben inderdaad ook gewend dat de fokker de teef tijdelijk in huis neemt tijdens de dracht en bevalling? Jij had ze dus zelf Finnens? Dat lijkt me nog minder![]()
Fizzy is echt geweldigHou je de naam Kabayo?
Hier al de hele dag heerlijk weer dus zonet een stuk wezen fietsen. Vriend is met Dundy weekend weg dus Dexter en ik zijn alleen. En man, wat kan die hond luisteren als ie alleen isHij staat alleen wel steeds op de uitkijk waar zn vriendjes zijn
Kaus schreef:Ik ben inderdaad ook gewend dat de fokker de teef tijdelijk in huis neemt tijdens de dracht en bevalling? Jij had ze dus zelf Finnens? Dat lijkt me nog minder![]()
Fizzy is echt geweldigHou je de naam Kabayo?
Hier al de hele dag heerlijk weer dus zonet een stuk wezen fietsen. Vriend is met Dundy weekend weg dus Dexter en ik zijn alleen. En man, wat kan die hond luisteren als ie alleen isHij staat alleen wel steeds op de uitkijk waar zn vriendjes zijn