KimD schreef:Dit was vanmorgen bij ons, hopen op ander weer in Hilvarenbeek.![]()
[ [url=m/dhCBoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geluksvogel!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zit alleen de hele dag binnen te leren
Maar wordt de teef niet tijdelijk bij de fokker in huis genomen dan? Zo doet de fokker waar Bo vandaan komt het in ieder geval wel.
punjab schreef:KC nog ff genieten van de laatste pup, wel fijn weer een fijn plekje gevonden. Wanneer gaat de laatste pup weg?
Die mag met 15 week oud de grens over , dus over 2 weken 
Hou je de naam Kabayo?
Hij staat alleen wel steeds op de uitkijk waar zn vriendjes zijn
Kaus schreef:Ik ben inderdaad ook gewend dat de fokker de teef tijdelijk in huis neemt tijdens de dracht en bevalling? Jij had ze dus zelf Finnens? Dat lijkt me nog minder![]()
Fizzy is echt geweldigHou je de naam Kabayo?
Hier al de hele dag heerlijk weer dus zonet een stuk wezen fietsen. Vriend is met Dundy weekend weg dus Dexter en ik zijn alleen. En man, wat kan die hond luisteren als ie alleen isHij staat alleen wel steeds op de uitkijk waar zn vriendjes zijn
Dankje! Haha heel verschil als ze alleen zijn. Fijn dat je lekker hebt gewandeld!
Kaus schreef:Ik ben inderdaad ook gewend dat de fokker de teef tijdelijk in huis neemt tijdens de dracht en bevalling? Jij had ze dus zelf Finnens? Dat lijkt me nog minder![]()
Fizzy is echt geweldigHou je de naam Kabayo?
Hier al de hele dag heerlijk weer dus zonet een stuk wezen fietsen. Vriend is met Dundy weekend weg dus Dexter en ik zijn alleen. En man, wat kan die hond luisteren als ie alleen isHij staat alleen wel steeds op de uitkijk waar zn vriendjes zijn
Het levert verder ook vrij weinig op, de vaste pupprijs is 300 voor ene pup. Dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Aan de ene kant lijkt een nestje me heel leuk maar ik weet hoeveel werk het is en een nest/bevalling met complicaties is echt niet tof en dat risico heb je.