De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:24

Ik ga morgen ook even ice pods halen, ik haal er 2, als ze ze echt goed gebruiken haal ik er nog bij!

Die Tarzan ook, heet-hoofd _O-

Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen :(:)

Vanavond nog een leuke foto gemaakt <3
Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:39

De ice pods waren hier vorig jaar erg populair :') Afbeelding

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:53

Bankhanger <3
Afbeelding

Ik heb heel lang nagedacht en overlegd met mijn ouders. Het afdak bij hun is klaar dus in principe kan pebbles nu naar hun.. Ik kan haar echt niet missen dus ga ik de opvang bellen (nu echt, kwam te zitten met een knieblessure ;( ) Ik heb de week van 24 juni een week vrij en hoop dat de meiden dat weekend ervoor dan op date kunnen! Er zijn een heleboel leuke bunny’s bij de opvang binnengekomen, dus er zit vast een perfect maatje voor mijn meisjes tussen. Dan zit ik dus hopelijk over 2 of 3 weken met 4 konijntjes! Hopelijk is mijn knie dan voldoende hersteld en kan ik mij goed inzetten voor de bunny’s. Mocht het toch teveel worden, dan kan pebbles alsnog naar mijn ouders, maar ik acht die kans klein haha!
Laatst bijgewerkt door charrr91 op 31-05-19 23:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:53

Schattig Tarzan <3

:') het is een succes in elk geval

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 06:27

Amber Whaha :')
Rebecca, dankje, de 2 lieverds <3

Char, waarom eigenlijk geen ram samen met de 2 voedsters? Dat is natuurlijk gewoon de overweging waard, gaat het niet kun je altijd voor een 2e ram kijken ..

Daarnaast moet ik toch echt even kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat je altijd alleen eigen updates plaatst maar nooit reageert op anderen, daar is een HK topic namelijk wel voor bedoeld :roll:

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:23

Waar haal je die ice pods? :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:36

Ik zag gisteren toevallig dat de Boerenbond hier in de buurt ze nu heeft.. ik denk dat de meeste dierenwinkels ze wel hebben

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 08:39

_Tarzan schreef:
Ik ga morgen ook even ice pods halen, ik haal er 2, als ze ze echt goed gebruiken haal ik er nog bij!

Die Tarzan ook, heet-hoofd _O-

Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen :(:)

Vanavond nog een leuke foto gemaakt <3
[ [url=m/KOtUbx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nawh!

@Amber, das altijd fijn om te zien! Als ze ergens gebruik van maken.

Wij hadden echt zoveel flessen in de diepvries om ze te laten afkoelen. Werkte als een tierelier!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:47

Icepods heb ik via de opvang kunnen kopen. Ideaal :). De eerste heb ik wel bij de dierenwinkel gekocht aangezien Pumba in de flessen begon te knagen :')

Lastig met Pepper, Tarzan. Goed bekijken hoe het gaat met haar dit weekend. Misschien anders toch die rottige beslissing nemen....hoe moeilijk ook.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:02

Ik heb de ice pods op internet besteld, volgens mij bij zooplus. Ze doen het ook goed voor de cavia's. Moet wel zeggen dat ik 1 konijn heb die nog steeds liever tegen een fles aan ligt dus als we thuis zijn leg ik die dan ook neer.

Charr he gaat naar Flappus toch? Ik zou daar even overleggen met Carl, de oprichter, over het koppelen van een groep van 3. Eerst even bellen en dan doorgeven dat je daar over na zit te denken en wil kijken of het mogelijk is, dan weten ze ervan

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:13

Iedereen in de weer met Icepods zo te horen :D . Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik.. :roll: Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.

Tarzan: Arme Pepper.. :(:) Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk.. :(

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:19

Mijn ren is niet groot genoeg voor 3 konijnen.
Uitbreiden is geen optie.

Jammer dat er iemand is die mij ‘zwaar irritant’ vindt.. Dus dit is helaas mijn laatste update...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 09:23

charrr91 schreef:

Jammer dat er iemand is die mij ‘zwaar irritant’ vindt.. Dus dit is helaas mijn laatste update...

Heh? Maar als je geen ruimte hebt voor 3, dan toch ook niet voor 4? Of ben ik nu gek?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:27

Iedereen inderdaad in voorbereiding op het warme weer, goed om te lezen! Ik ga zo even de ice pods halen, flessen gaan hem niet worden met die terroristen :')

Coconut, daar is ze dan eigenlijk weer te ‘goed’ voor, ze huppelt vrolijk rond en de terroristjes respecteren haar nog gewoon, ze geniet wel nog van het leven. Als je haar zo ziet als buitenstaander lijkt er niks aan de hand, ga je beter kijken zie je het pas (ga je d’r aaien zul je schrikken := )
Dus ik wil het nog niet opgeven zolang zij het zelf niet doet :)

Char, je kunt er ook iets mee doen natuurlijk, gewoon gezellig met iedereen mee kletsen, veel leuker toch?! ;)
Wat als je ze laat loslopen met z’n 3? En eventueel als je weg moet oid in het afgesloten gedeelte, 1 groepje is een stuk makkelijker (ook wat betreft ruimte) als 2 koppels dus lijkt mij het proberen waard!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:54

MoppieFilou schreef:
Iedereen in de weer met Icepods zo te horen :D . Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik.. :roll: Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.

Tarzan: Arme Pepper.. :(:) Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk.. :(

Werkt een fles wel bij jou? Daar kunnen ze dan tegenaan zitten ipv erop

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:20

Es_ther schreef:
charrr91 schreef:

Heh? Maar als je geen ruimte hebt voor 3, dan toch ook niet voor 4? Of ben ik nu gek?

Ook mijn gedachte :=

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:53

Oke, voor de beeldvorming..
Ik heb 2 aparte rennen in mijn kamer. Dit past net. In beide rennen is ruimte voor 2 konijnen, geen 3, dat is te krap. De rennen uitbreiden kan niet, daar is mijn kamer te klein voor. Vandaar dat ik in beide rennen een koppeltje wil, zodat ze niet meer alleen zijn. Los in de kamer is geen optie om verschillende redenen.
Ik ga eerst bellen voor informatie, wat het beste is. Hier laat ik het voor nu even bij.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:56

Ik ga binnenkort ook maar eens naar icepods kijken als ik hier de verhalen lees :D Denk dat Guus het nog wel kan waarderen.
Ah Pepper en Billy! Hopelijk kan je nog een tijd van Pepper genieten.
Dat vraagt om een foto van Tarzan Rebecca.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:17

Charr, kun je van die 2 rennen geen 1 grotere ren maken? Want je ruimte blijft gelijk en dan is het beter (en makkelijker) om er 3 te hebben dan 4 lijkt mij.

Het was geen aanval ofzo, ik stoor mij er alleen aan dat je alleen over jezelf/eigen konijnen praatte terwijl het juist leuk is als mensen ook op je bericht antwoorden en je zo gezellig in gesprek bent met elkaar over elkaars passie.

Je zult het zelf toch ook leuk vinden als anderen op je berichten en foto’s reageren?!

Ik vind dat daar dan best iets over gezegd mag worden .. we proberen allemaal zoveel mogelijk op elkaar te reageren namelijk :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:21

Icepods zijn echt ideaal! En voordeel ervan is dat je ze zonder hoes zo in de ren of het hok kan leggen :)

Zijn er voor konijnen geen "vet mest suplementen?"?. Weet het even niet beter te omschrijven :') maar ik weet dat bietenpulp bij paarden juist zorgt voor wat extra vetjes. Bestaat er niet zoiets voor konijnen,Tarzan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:22

Flessen word hem hier ook niet :') had nog 2 icepods van vroeger liggen :P

Spooky hoop dat dat lukt vandaag , telefoon dood geen laptop en nood telefoon loopt super hard leeg :')

Johannes pit brood is een dikmakers dacht ik

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:25

Amber_anne schreef:
MoppieFilou schreef:

Werkt een fles wel bij jou? Daar kunnen ze dan tegenaan zitten ipv erop

Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Denk dat de handdoek die ik eromheen zou doen het niet lang overleeft :') . Maar het is het proberen waard!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:31

Hier doe ik de fles zonder handdoek als ik thuis ben anders dan komt de kou er ook niet echt doorheen

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:40

Jawel, ze krijgen elke dag havervlokken maar kan Pepper niet apart voeren want dan eet ze niet :') Billy is moddervet dus het werkt wel _O-

*\o/* Afbeelding

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:09

Ik ben benieuwd op ze gebruikt worden Tarzan, laat je het weten? Ga volgende week maar eens kijken in de winkel. Morgen een koude fles proberen.
Ik zag op internet ook een koude steen, maar die was helaas te klein voor konijnen.

Afbeelding