Die Tarzan ook, heet-hoofd
Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen
Vanavond nog een leuke foto gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Ik heb de week van 24 juni een week vrij en hoop dat de meiden dat weekend ervoor dan op date kunnen! Er zijn een heleboel leuke bunny’s bij de opvang binnengekomen, dus er zit vast een perfect maatje voor mijn meisjes tussen. Dan zit ik dus hopelijk over 2 of 3 weken met 4 konijntjes! Hopelijk is mijn knie dan voldoende hersteld en kan ik mij goed inzetten voor de bunny’s. Mocht het toch teveel worden, dan kan pebbles alsnog naar mijn ouders, maar ik acht die kans klein haha! 
het is een succes in elk geval

_Tarzan schreef:Ik ga morgen ook even ice pods halen, ik haal er 2, als ze ze echt goed gebruiken haal ik er nog bij!
Die Tarzan ook, heet-hoofd![]()
Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen![]()
Vanavond nog een leuke foto gemaakt
[ [url=m/KOtUbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
. De eerste heb ik wel bij de dierenwinkel gekocht aangezien Pumba in de flessen begon te knagen 
. Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik..
Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.
Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk..
)
MoppieFilou schreef:Iedereen in de weer met Icepods zo te horen. Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik..
Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.
Tarzan: Arme Pepper..Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk..
Es_ther schreef:charrr91 schreef:Mijn ren is niet groot genoeg voor 3 konijnen.
Uitbreiden is geen optie.
Jammer dat er iemand is die mij ‘zwaar irritant’ vindt.. Dus dit is helaas mijn laatste update...
Heh? Maar als je geen ruimte hebt voor 3, dan toch ook niet voor 4? Of ben ik nu gek?
maar ik weet dat bietenpulp bij paarden juist zorgt voor wat extra vetjes. Bestaat er niet zoiets voor konijnen,Tarzan? Amber_anne schreef:MoppieFilou schreef:Iedereen in de weer met Icepods zo te horen. Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik..
Tarzan: Arme Pepper..Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk..
Werkt een fles wel bij jou? Daar kunnen ze dan tegenaan zitten ipv erop
. Maar het is het proberen waard!
Billy is moddervet dus het werkt wel