Die Tarzan ook, heet-hoofd

Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen

Vanavond nog een leuke foto gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Ik ga morgen ook even ice pods halen, ik haal er 2, als ze ze echt goed gebruiken haal ik er nog bij!
Die Tarzan ook, heet-hoofd![]()
Ja die Pepper, als je d’r ziet denk je och die is zo fit als een hoentje, niets is minder waar, ze is echt af ‘nt takelen![]()
Vanavond nog een leuke foto gemaakt
[ [url=m/KOtUbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoppieFilou schreef:Iedereen in de weer met Icepods zo te horen. Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik..
Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.
Tarzan: Arme Pepper..Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk..
Es_ther schreef:charrr91 schreef:Mijn ren is niet groot genoeg voor 3 konijnen.
Uitbreiden is geen optie.
Jammer dat er iemand is die mij ‘zwaar irritant’ vindt.. Dus dit is helaas mijn laatste update...
Heh? Maar als je geen ruimte hebt voor 3, dan toch ook niet voor 4? Of ben ik nu gek?
Amber_anne schreef:MoppieFilou schreef:Iedereen in de weer met Icepods zo te horen. Ik heb ze ook op internet besteld. Maken ze er bij jullie echt allemaal gebruik van? Hier 2 nijnen die het niet echt snappen denk ik..
Heb dan maar een wit nat laken over de ren heen gelegd en wat koude tegels in de ren.
Tarzan: Arme Pepper..Hopelijk heeft ze niet te veel last dit weekend! Maar er komt nog een hele zomer aan ook natuurlijk..
Werkt een fles wel bij jou? Daar kunnen ze dan tegenaan zitten ipv erop