Wat leuk Diandra! Samen liggen gebeurt hier helaas niet, ze liggen altijd elk aan een kant van me. Spelen doen ze wel veel samen, al claimt Zig soms super aso alle speeltjes

Hier staat 1 van AJ z'n oren netjes omhoog en 1tje hangt nog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Hangt natuurlijk ook van de “natuurlijke” oorstand af. Ik weet dat staande oren moeilijker tipped te krijgen te zijn dan hangende oren omhoog te krijgen zn te laten tippen.
Maar gelukkig zit in de bloedlijn van mijn nieuwe pup niets staand. Vaderskant alles tipped, moederskant ook alles tiped enkel moeder heeft 1 hangend en 1 tiped oor
xLaraaj schreef:Op welke leeftijd ben jij begonnen met plakken diandra? Merk bij Naya dat ze langs alle kanten beginnen te plooien
Zoe_97 schreef:Die seconde lijm zou de huid kunnen beschadigen doordat die veel sterker is is me verteld. Maar ach zo heeft iedereen verschillende methodes
ZoZenn schreef:De fokker zei tegen mij dat ik tot een maand of 5 moest wachten en als ze dan nog niet staan, dan plakken. Er staat nu dus 1. Mij maakt het niet zoveel uit, maar hangende oren gaan sneller ontsteken en hij heeft een wat vlottere uitstraling met staande.
AJ is ook nog maar 14,5 kilo, alleen hij HAAT opgetild worden , op welke manier dan ook en m'n onderrug brandde al een week. Rot van Dexter, man! Verwarmd therapie zwembad/zwemmen een idee?
Hondenzwembad Logé schijnt wel goed te zijn.
Wow die tanden van Elin, ik heb ze van AJ nog niet gezien.