chimello schreef:Spinnen zijn eeeeecht niets voor mij
Ze zijn echt leuk en bijzonder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Leuke spinnetjes. Van de Brachypelma's en de Grammostola's zal je nog lang gaan genieten.Ben je ook lid van de Facebookgroep (vogelspinnenforum.nl)? Daar zijn de forumleden ook erg actief.
LoveGlove schreef:hallo, ik heb een vraagje. Wij moeten voor school een opdracht met voerverrijking doen. En er zitten ook herpeten bij. Sinds de meesten hier herpeten als huisdieren hebben, zal iemand vast kennis hebben. Ik moet 2 manieren van voeren bij herpeten opschrijven waar de dieren er wat voor moeten doen. Maar ik kan niets vinden op internet. Dus ik vraag het hier. Weet iemand een manier?
Emita schreef:Zijn hier ook mensen met mierenkolonies?
Mijn vriend zijn grootste hobby.... Ik vind het op zich wel prima maar vandaag is er dus een deel ontsnapt van een of andere rode mierensoort die heel hard bijt. Dus nu ben ik even wat minder blij
Wendy_Komen schreef:Als ik het goed onthouden heb, zijn er hier bokkers met hun eigen dubia kweek.
Ik zit hierover na te denken, na gister weer flink te hebben afgerekend voor mijn voederdieren. Hoe bevalt het jullie? Hoe hebben jullie ze staan? Alle informatie is welkom!