Zulke geluidjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Gisteren kwam hij zowaar als eerste met me knuffelen op de bank
. Maar wel goed dat we dit filmpje even kunnen bekijken. (gewoon on even goed te weten waar we het over hebben.) Mijn ratjes zijn er ook lang niet zo erg aan toe, maar het geluid en het niezen is wel wat ik bedoel. Ik heb het idee dat mijn ratjes al weer iets beter gaan. maar ik wil ze gewoon in topconditie. Zo zijn ze afgelopen tijd geweest en zo wil ik het weer. maar ze zijn nu 1,5 jaar oud. misschien hoort het er bij dat ze een beetje aftakelen? (wat vinden jullie daarvan?) Ik heb inderdaad nog wel in dubio gestaan wat nu het beste is, ik vind het negeren ook niet zo'n goed idee, maar omdat ze nu zelf al wat herstellen wacht ik het nog even af. Ik vind het ook lastig dat ik de dierenartsen na mijn laatste bezoek niet zo goed meer vertrouw met ratjes. Nemen ze het wel serieus? etc.Kaus schreef:Ik doe 5 ml per 500 ml in het flesje. Maar komt niet heel precies.
Als je wilt dat het effect gaat hebben tenminste wel...Citaat:- Bisolvon(8mg/5ml): Mengen door het drinkwater, per 98 ml water 2 ml Bisolvon
Of per 100 gram rat 2 á 3x daags 0,031 ml
- Bisolvon (4mg/5ml): Mengen door het drinkwater, per 96 ml water 4 ml Bisolvon
Of per 100 gram rat 2 á 3x daags 0,063 ml

Deze foto gemaakt toen ik de dames ging ophalen.