Fijn dat het jasje zijn werk doet bij Dexter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cinniz123 schreef:Die eerste foto lijkt hij door zn blik wel zo’n knuffel hond die ze wel eens gebruiken voor honden kleding
Kaus schreef:Ik kom eigenlijk ook nooit Aussies 'in het wild' tegen. Terwijl ze voor mijn gevoel ondertussen wel een beetje bij de labradors en border collies horen qua populariteit. En daar stikt het hier van.
Wij zijn zonet wezen bikejoren. Ik zat even te twijfelen of het nog kon. 16C hier en een zonnetje maar toch erop gewaagd omdat ik nu het koeljasje heb. En wat een uitvinding! Hij heeft het totaal niet warm gehad terwijl ik vorige keer met deze temperatuur dacht, dat doen we niet nog eens. Ik hou alsnog de max voor bikejoren op deze temperatuur maar hij loopt het met gemak
Hij is helaas wel echt ruim om zijn buik. Op deze foto zit hij wat raar maar hij zit verder wel goed. Het tuig trekt het jasje hier naar voren want zo'n tuig zit heel raar als ze niet trekken, dat is normaal.
Daarnaast kreeg Dexter zoveel zelfvertrouwen van zijn jasje dat hij spontaan besloot te zwemmenIn 2,5 jaar tijd heeft hij één keer durven zwemmen nu ging hij er spontaan voor. En lol dat ie had
![]()
![]()
[ [url=m/oh9okj.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Nee dat valt wel mee he Kim! Hij lijkt echt goed te zitten zo. Ik merk wel dat qua omvang van buik t iets korter had gemogen. Want ik moet dat clipje wel flink inkorten![]()
Haha ach das ook schattig toch. Zo’n knuffel
punjab schreef:kiwiwitje schreef:jeeej
Laat volgende keer wel via post.nl want die dhl verschrikkelijk.
Haha gok toch wel iedereen KimD.
arabella2000 schreef:Wie heeft er een idee.
[ [url=m/i6nngM.jpg]Afbeelding[/url] ](zit hier wel scheefgetrokken, maar was enige zijfoto
[ [url=m/xBc62B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gioia heeft nu dit tuigje. Het tuigje is van de aveve.
Het zit vrij goed, maar het heeft 1 probleem.
Gioia haat het om hem om te doen, ze rent het liefst weg en begint te rillen.
Ook gaat hij erg moeilijk af, eigenlijk is de nekopening net wat aan de krappe kant.
Wie heeft een idee voor een zelfde tuigje, maar dan met een klipje aan de voorkant zodat ik die los kan doen en ze niet zelf haar hoofd erdoor moet doen.
Ik kan het niet meteen nu kopen, maar ben wel langzaam rond aan het kijken.
Voor nu loopt ze meestal aan de halsband en soms met het tuigje. Ze heeft de neiging tot trekken.
Kiwiwitje, ze is nu aan dat stuk paardenhuid met veel haar aan het knagen. Een hele uitdagingklein stukje afbijten, en dan maar trekken aan het plukje haar
Mooie koeltejasjes. Lijkt me inderdaad ideaal. Op dit moment wandel/sport ik daar te weinig voor emt de honden.