Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 21:20

KimD schreef:
kiwiwitje schreef:
Zonde. Heb het aan de rasvereniging gemeld. Dan slaan we maar over...

Sorry... Ik wilde niet je dag verpesten! En misschien kunnen zij iets ritselen, maar er werd dus wel op gecontroleerd.

Een pup was zelfs iets ouder, maar ze konden het paspoort niet tonen, kwam het terrein niet op.

Ja heel jammer. Maar liever nu weten dan als we er staan.. vind t wel idioot dat t niet bij de veelgestelde vragen staan. Want die andere info had ik nooit aangeklikt als ik door jou niet was gaan zoeken.
Maarja t is niet anders.

KimD

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:22

Misschien kan de vereniging nog contact opnemen met Anne of iemand anders van Bartels. Als er toestemming is, is er toestemming.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 21:30

Geen idee wat ze doen. Heb t doorgegeven meer kunnen we niet doen. Zie wel wat ze er mee doen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:33

Haha gaan ze ook controleren dat kymo met 10 maanden geen uren loopt? Die regel toch al lang achterhaald...

Snap hun enerzijds wel maar aan andere kant vind ik het bizar dat het pas vanaf 16 weken mag

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:38

dierenfan schreef:
Haha gaan ze ook controleren dat kymo met 10 maanden geen uren loopt? Die regel toch al lang achterhaald...

Snap hun enerzijds wel maar aan andere kant vind ik het bizar dat het pas vanaf 16 weken mag

Ik heb twee jaar geleden bijna slaande ruzie gehad met dat welzijnsteam, en met de dierenarts van BB zelf. Die kerel stond uitgebreid een sigaar in mijn gezicht te roken, echt, ik werd bijna agressief.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:57

Ik vond ze vorig jaar wel wat bemoeizuchtig maar misschien lag dat ook aan mijn houding. Maar we stonden bij de toelaatrijen om paspoort te controleren. Mega druk, honden werden best wel verdrukt dus Dundy stond wat gespannen met zn staart tussen zn poten. Tja, verdrukt worden is niet zn hobby maar hij vindt het prachtig om met baasjes op avontuur te gaan en we hadden ook meerdere clinics gepland. Ging degene die het paspoort controleerde allemaal vragen stellen of we wel zagen dat hij bang was en dat hij het echt niet leuk vond en dat we het misschien beter niet konden doen en maar gewoon weer weggaan.

Nu kan ik dat natuurlijk ook opvatten als bezorgd maar op dat moment vond ik het nogal bemoeizuchtig :=

Dundy heeft daar overigens de tijd zijn leven gehad :D Dexter ook maar die heeft overal de tijd van zn leven.

Wel slordig van de rasvereniging Kiwi :(:) Ga je proberen in overleg binnen te komen?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:04

Die zetten daar mensen neer waarvan 8 van de 10 de voor en achterkant van een hond niet kunnen benoemen.

Die ingangen vind ik ook erg slecht geregeld. Zelfs de achteringang vorig jaar was slecht geregeld, dus ik ben de honden eerst gaan inchecken, daarna de stempel gehaald en toen pas de honden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 22:07

Nee heb besloten t risico niet te lopen. T word gelukkig ook geen mooi weer :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:25

kiwiwitje schreef:

Nogmaals sorry! Ik wilde het echt niet voor je verpesten!

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:30

Wij. Bestaan. Uitsluitend. Uit samples :').

Super onverwachts vandaag naar AE geweest, zo leuk!

Super coole mushingbelt gekocht, leuke speeltjes. De honden HATEN suppen, Zig sprong zelfs in het water omdat hij dat minder erg vond dat de surfplank :'). De fysiocheck was super leerzaam! Nog even bij de rasvereniging geweest, AJ vond het tijd om een teefje te dekken := . Het verschil werk-showlijn zag ik nu erg duidelijk, zo grappig.

Die arme voerverkopers maar voer proberen aan te smeren, AJ en Zig zijn veel te verwend en spugen alles uit :').

Meneer gedroeg zich wel als een onopgevoede puber, o-ver-al markeren, blafferig. Nu zijn ze moe.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:37

ZoZenn schreef:

Super coole mushingbelt gekocht, leuke speeltjes. De honden HATEN suppen, Zig sprong zelfs in het water omdat hij dat minder erg vond dat de surfplank :'). De fysiocheck was super leerzaam! Nog even bij de rasvereniging geweest, AJ vond het tijd om een teefje te dekken := . Het verschil werk-showlijn zag ik nu erg duidelijk, zo grappig.

Die arme voerverkopers maar voer proberen aan te smeren, AJ en Zig zijn veel te verwend en spugen alles uit :').

Meneer gedroeg zich wel als een onopgevoede puber, o-ver-al markeren, blafferig. Nu zijn ze moe.

Die man is de fokker van Dana, en de honden de mama, oma en nicht van Dana. Allemaal dezelfde lijn.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 22:53

KimD schreef:
kiwiwitje schreef:

Nogmaals sorry! Ik wilde het echt niet voor je verpesten!

Liever nu dan als we daar staan. Dan was het veel vervelender geweest!
T is jammer van de rassendefile, verder gingen we toch vooornamelijk om sample’s te scoren :o

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:40

KimD schreef:
ZoZenn schreef:

Die man is de fokker van Dana, en de honden de mama, oma en nicht van Dana. Allemaal dezelfde lijn.

Weet ik, leuke mensen :j.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 00:49

Jammer Kiwitje :( maar snap dat je niet de gok gaat wagen en er waarschijnlijk niet in komt, dat is nog vervelender.

Fijn dat je een leuke dag gehad daar heb met de honden Zozenn :D klinkt goed in ieder geval!

Ik heb het gedaan, nu officieel op de wachtlijst gezet voor een pup := Tegen de tijd dat we aan de beurt zijn zal Sammy ong 2 jaar zijn dus wel een mooie leeftijd. En hopelijk een goed/beter voorbeeld dan. Ik vind het echt lastig in te schatten hoe lang de andere hond nog meegaat maar hopelijk tot we de pup hebben, want sammy en alleen zijn is best een dingetje. Plus die is pas echt een goed voorbeeld :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 03:28

Spannend finnens! Bij welk ras sta je op de lijst? :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 04:49

KimD schreef:
dierenfan schreef:

Ik heb twee jaar geleden bijna slaande ruzie gehad met dat welzijnsteam, en met de dierenarts van BB zelf. Die kerel stond uitgebreid een sigaar in mijn gezicht te roken, echt, ik werd bijna agressief.

Vorige jaar was er qua honden 0 controle. 2 jaar geleden is Kenzo mee geweest met toen 6 maanden leeftijd de hele dag haha. Helemaal niemand geweest die er nog een pup in zag. De fysio vond het vreemd dat mijn ene hond (toen 8 jaar) enorm bespierd was en mijn andere (kenzo dus, 6 maanden) niet haha. Die had ook niet door dat hij nog zo jong was. Kenzo was vroeg af

Kymo ook dus niemand die dat gaat zien dat hij nog geen jaar is. Hij is wel onzeker van karakter dus denk dat ik hem naar binnen til. Heb schouder blessure helaas dus bolderkar mee is geen optie ivm trekken maar tillen lukt wel even. Dan kan hij rustig wennen. Hij is wel gewend aan allerlei honden om zich heen dus kan ook mee vallen hij is puur onzeker als mensen hem gaan lokken. Ik vermoed dat hij het fantastisch gaat vinden in elk geval. Bentley gaat zeer waarschijnlijk ook mee en die wordt nergens warm of koud van als ik maar bij hem ben.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:40

Dit was vanmorgen bij ons, hopen op ander weer in Hilvarenbeek. :')

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 09:46

uhm.. SNEEUW... oke ik had natte sneeuw verwacht niet dit.. :P Wij hebben zon tot nu toe. (veghel)

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:48

wow :Y) hier alleen regen regen regen.....

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:37

Iedereen die naar animal event gaat veel plezier! En als je de gevaarlijke fjorden wil ontmoeten van de foto die ik eerder plaatste, die staan er ook *\o/*

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:45

Hier schijnt gewoon de zon :Y)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:45

Iedereen op Animal Event heel veel plezier.

Kiwiwitje jammer dat je niet meer gaat, was toch leuk geweest met je kleine meisie.

Finnens op de lijst laten zetten, voor wat voor pup?

Zozenn klink als een geslaagde dag.

KC nog ff genieten van de laatste pup, wel fijn weer een fijn plekje gevonden. Wanneer gaat de laatste pup weg?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:54

Gadver sneeuw! In mei :')

Voor een hollandse smous weer (hebben al 1, niet sammy). Mn vriend vindt ze lelijk maar hij komt niet met een tegenvoorstel dus kans verspild, ik vind het karakter vaak heel prettig :D en mooi formaatje.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 11:34

Leuk Finnens!

Ik hou me trouwens aanbevolen voor alle samples met voer waar jullie vanaf willen O:)
Uiteraard tegen de verzendkosten

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 11:55

finnens schreef:
Gadver sneeuw! In mei :')

Voor een hollandse smous weer (hebben al 1, niet sammy). Mn vriend vindt ze lelijk maar hij komt niet met een tegenvoorstel dus kans verspild, ik vind het karakter vaak heel prettig :D en mooi formaatje.

Grappig nog nooit van gehoord en zie nu net bij mijn nichtje op Instagram die leert voor trimmer. Dat ze er zo een heeft gedaan. :)