De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:46

Heeft Joep al een succesvolle date gehad of is het aankomende vrijdag? :)

Haha Rebecca, je hebt katten die een konijn willen zijn maar ook vice versa dus :')

Steven is sinds gistermiddag bij de opvang.. snapte er niets van waarom hij nou opeens ergens anders heen moest :(:) Nieuwe gedeelte is mooi geworden! Nette ruime(voor opvangbegrippen natuurlijk) hokken.
We hebben een nachtje gekampeerd dus direct wat afleiding gelukkig, vandaag weer teruggekomen en alles maar direct opgeruimd.

Aniek had geen belang bij de zak Supertrio en bakjes ed., dus die zet ik maar op marktplaats.

Ik kijk af en toe naar buiten maar het is een levenloos gedeelte op het balkon zo.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:19

Air schreef:
Heeft Joep al een succesvolle date gehad of is het aankomende vrijdag? :)

Haha Rebecca, je hebt katten die een konijn willen zijn maar ook vice versa dus :')

Steven is sinds gistermiddag bij de opvang.. snapte er niets van waarom hij nou opeens ergens anders heen moest :(:) Nieuwe gedeelte is mooi geworden! Nette ruime(voor opvangbegrippen natuurlijk) hokken.
We hebben een nachtje gekampeerd dus direct wat afleiding gelukkig, vandaag weer teruggekomen en alles maar direct opgeruimd.

Aniek had geen belang bij de zak Supertrio en bakjes ed., dus die zet ik maar op marktplaats.

Ik kijk af en toe naar buiten maar het is een levenloos gedeelte op het balkon zo.

Oh ja vergeten er bij te zetten maar is aankomende vrijdag pas. Hij is wel echt toe aan een date. Hij komt steeds naar de balkondeur gelopen en gaat dan bij de hor staan voor aandacht. Dus wel echt goed dat we een vriendin uit gaan zoeken.

Lijkt me moeilijk zo zonder Steven op je balkonnetje. Maar hij gaat het vast heel goed krijgen! Sterkte met wennen aan het leven zonder konijnen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-19 23:08

Ach air, sterkte :(:).
Met zijn charmes en knapheid krijgt hij sowieso een leuke dame!

Pino96

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:25

Mocht er iemand een simpel maar fijn nachthok te koop hebben, holla at me! Voor in mijn ren.

Vandaag een konijntje op de praktijk die opgevreten werd door de maden. Echt zó zielig. Zit gelijk de hele dag enorm te stuiterballen om vanavond die van mij direct weer te checken. Echt alweer een tijd niet gedaan. Opent toch de ogen weer even ;(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 20:48

Pino96 schreef:
Mocht er iemand een simpel maar fijn nachthok te koop hebben, holla at me! Voor in mijn ren.

Vandaag een konijntje op de praktijk die opgevreten werd door de maden. Echt zó zielig. Zit gelijk de hele dag enorm te stuiterballen om vanavond die van mij direct weer te checken. Echt alweer een tijd niet gedaan. Opent toch de ogen weer even ;(

Oeh bah! Werk je als dierenarts?

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:00

@Es_ther Assistente! Mijn konijntjes gecheckt en ingesprayed hoor, ik ben weer gerust. Mijn ren is dan ook wel heel schoon, dat is natuurlijk gunstig. Maar als je zoiets weer van dichtbij ziet, schrik je toch wel even. Man wat ziet dat er naar uit, en het gaat zó snel. Konijntje is dan ook dezelfde middag nog overleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:05

Rot maden |o , no myasis moet hier ook nog even gehaald worden en dan worstelen met ze _O-

Kelder opgeruimd en even gekeken of het mandje wat is als hooiruif , heb 2 mandjes dus even bekijken hoe ik ze ophang. Perfect voor hun formaat en scheelt knoeien :)

Afbeelding
Afbeelding

Tarzan was er moe van zo hoog met zijn nekkie _O-

Afbeelding

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:41

Hahaha. Maffe beesten :')

Zo ontzettend naar als een konijn wordt opgegeten door maden. Ik was er twee jaar geleden ook heel snel bij, maar helaas ...het mocht niet baten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 21:46

Ik vind he duo zo leuk Rebecca!

Hoe gaat het verder met de flappies :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 08:49

Ziet er handig uit rebecca!

Met frodo die zo super veel drinkt gaat het goed. De dierenarts denkt dat die levershunt heeft en is nu aan het onderzoeken hoe dat werkt bij konijnen. Iedereen die ze spreekt heeft het nog nooit bij een konijn gezien maar het zou wel mogelijk moeten zijn. Ze gaat morgen nogmaals met het lab bellen en het Wilhelmina park dus hoop dan nog meer te horen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 09:06

Spannend! Hopelijk kunnen ze snel iets voor hem betekenen ;)

Ik heb Timon gezellig met z'n hok tegen de kennel van Guus en Pumba gezet. Gisteren werd er al druk gesnuffeld! :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:14

Lekker gerommeld in de tuin vandaag. Languit in de kennel gelegen en liggen knuffelen met Pumba <3

Net besloten om de indeling van de kennel te veranderen :) . Ze kunnen nog ruim achter de witte kist langs.

Afbeelding

Afbeelding
<3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-19 21:14

Guus <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:17

Met mijn flappies gaat het goed ! Lilo begint wat rustiger te worden kwa hormonen , Tarzan begint wat oud te worden dus mevrouw verveelt zich snel :+

Tof Coconut :D

Lilo wou aandacht :')
Afbeelding

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:36

Fijn dat Lilo haar hormonen wat zakken!

En wel fijn Amber dat ze zo druk naar een oplossing zoeken.

Joep is vanmorgen op date geweest maar helaas geen match gevonden. Er zaten 2 dames die wel konden volgens de opvang maar hij moest hier duidelijk niks van hebben en de plukken vlogen in het rond. Helaas waren de andere 2 dames die hadden gekund net weg(wel fijn voor hun) en zijn we dus zonder dame weer naar huis. We blijven gewoon rondkijken voor een geschikte dame! Als iemand een leuk dwergje weet die rustig is van karakter en er ook nog scheetig uit ziet dan zoekt Joep die dame ;)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:40

Arme joep, maar hij vindt vast wel een leuke vriendin

Hoever wil je rijden voor een opvang?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:47

Amber_anne schreef:
Arme joep, maar hij vindt vast wel een leuke vriendin

Hoever wil je rijden voor een opvang?

We zijn nu vanuit den haag/rijswijk naar zoetermeer gegaan rotterdam is ook nog oke maar niet veel te lang. Binnen zuid Holland zegmaar.

Wij blijven inderdaad ook gewoon uitkijken naar een goede vriendin.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:49

Knappe Guus en knappe Lilo <3
Wat fijn dat de hormonen minder worden!

Balen dat Joep zonder vriendin naar huis is, hopen dat hij snel een nieuwe date heeft :D

Mijn monsters zijn nog altijd even monsterlijk als altijd :') Billy moest vanmorgen even ingrijpen, meteen beide weer in normale modus _O-

Ik maak mij alleen zorgen om de tropische hitte in combinatie met Pepper ... Ze loopt echt op d’r laatste energie lijkt wel dus hoop dat ze het niet te zwaar krijgt! ;(
(Ze is verder nog heel fit voor wat ze allemaal heeft maar ik zie haar toch aftakelen helaas)

Edit: nog wat leuke foto’s :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 12:04

Leuke foto’s!

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:58

Ah Pepper, kan ze niet voor 2 dagen naar binnen?

Jammer voor Joep, hopelijk vindt hij snel een vriendin.
Ah Pumba en Guus <3
Haha Lilo

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 13:03

Spooky, ik kijk even hoe warm het echt wordt/is hier en mocht het nodig zijn zet ik haar in de garage, ons huis is namelijk meestal nog warmer als buiten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:09

Pepper wat een zorgen weer om haar :(:)

Leuke foto's :D

Heb icepod geïntroduceerd , Tarzan heeft het altijd warm dus na even de aap uit de boom kijken plofte hij met zijn hoofd erop _O- . Die is goedgekeurd ! Is de anti myasis van beaphar wat ? Dan morgen naar de pets place want zie overal gevaar rond vliegen terwijl het bromvliegen zijn ofzo

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:10

Ja hoor. Gebruik het zelf ook :)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:11

Rebecca schreef:
Pepper wat een zorgen weer om haar :(:)

Leuke foto's :D

Heb icepod geïntroduceerd , Tarzan heeft het altijd warm dus na even de aap uit de boom kijken plofte hij met zijn hoofd erop _O- . Die is goedgekeurd ! Is de anti myasis van beaphar wat ? Dan morgen naar de pets place want zie overal gevaar rond vliegen terwijl het bromvliegen zijn ofzo

Ik heb die van beaphar ook maar gebruik hem dit jaar voor het eerst dus kan er nog maar weinig van zeggen. Maar lijkt me altijd beter dan helemaal niks.

Wat fijn dat Tarzan zo snel begin te genieten van zn Ice pod!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:17

Dan ga ik die morgen halen :j ,wou wachten tot juni en dat is het officeel morgen en word warm en de icepod is nat en als ik dweil liggen ze op de natte vloer. Ga het mijzelf nooit vergeven als ik niks geleerd heb van Kerst zijn dood

Tarzan heeft een bere vacht :=