Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Ik ben het eigenlijk met AfrikanLady eens. Alle aandacht wordt naar de halsbanden getrokken ipv naar de mooie honden. Om te wandelen super! Maar voor mooie foto’s voor een dekaankondigibg ben ik geen fan :p
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:Ik ben het eigenlijk met AfrikanLady eens. Alle aandacht wordt naar de halsbanden getrokken ipv naar de mooie honden. Om te wandelen super! Maar voor mooie foto’s voor een dekaankondigibg ben ik geen fan :p
Dat mag.ik deel die mening niet.. om te wandelen vind ik halsbanden echt ondingen. En ik ben blij met de foto’s en met de aankondiging.
kiwiwitje schreef:Je vraagt je bijna af hoe dat past Paloedieof hoe het er met de klep dicht uitziet.
Paloedie schreef:kiwiwitje schreef:Je vraagt je bijna af hoe dat past Paloedieof hoe het er met de klep dicht uitziet.
Klep dicht hebben we maar niet geprobeerd haha. Ik had Iris en Sofie nu steeds op de achterbank, maar dat is lastig met tillen dus ik wilde ze naar de achterbak hebben. Daar was ik even kleedjes aan het leggen toen de volwassen Leonberger erin sprongals Iris en Iza (de Leonberger pup) volwassen zijn is dit geen optie meer denk ik
De Leonberger kan precies in mijn bakje liggen
Calice schreef:Wat een leuke pup nathalie!
Mooie foto's hoor kiwiwitje! Dan ben je hier trouwens vlakbij.
Zag ook nog een super schattige bruine lab!
Mooie tattoo kimD!
Hoe gaat het met de eigenwijze oortjes van Elin?
Kaus hoe gaat het met Dex?
Had verder nog meer knappe pups voorbij zien komen!
Het is hier nog druk druk, over 4 weken is het schoolvakantie en dan krijg ik meer tijd om te bokken.
Zoë is gisteren voor het eerst mee geweest naar de Drunense duinen. Dat was echt een groot feest en ze luisterde erg goed.
[ [url=m/NoxsUi.jpg]Afbeelding[/url] ]