Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette0

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 12:41

Och die twee hierboven, zo lief. <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 12:45

Zo lief dat zo tegen elkaar liggen. <3

Ik wil ook..... :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:11

Nog heel even Marcella. Je mag die van jou bijna halen.(toch?)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:36

Minimaal nog 2 weken ze zou nu 9 weken zijn, maar dan de vraag of ze al voldoende gewicht hebben anders kan het nog een paar weken duren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 18:24

Wat lief <3

Onze katjes gaan dit weekend voor het eerst logeren bij mijn schoonouders. Benieuwd hoe dat gaat. We hebben ze al eens een avondje meegenomen en ze voelde zich er meteen thuis. Beide hadden ze al een plekje gevonden.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 19:52

Wat een leukerds Loki! Ze zien er inderdaad wel uit als twee ondeugden :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:27

Maira ruikt iets en loop nu het hele huis af te zoeken naar dat luchtje. Vermoedelijk mee genomen van de moestuin.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:30

NatasjavE schreef:
Jis_ schreef:
Zitten ze nu bij elkaar Natasja of nog apart?

Nee toch nog apart.

Ze zijn net eerst door het hele huis geweest.

Dat vonden ze heel spannend.

Steeds als ze me niet meer konden zien begonnen ze piepend te miauwen. :')
Straks nog maar eens.

Ahh zo schattig dat laatste.

Goed elkaars geurtjes opdoen.

xLoki schreef:
[ [url=m/2NGzpo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0ws8VB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marley en Skip zijn ook gearriveerd!!! <3 ze breken samen echt de hele tent af hier _O- maar zoals op de foto’s te zien kunnen ze ook heel lief 5 minuten slapen... ben blij dat ik er 1,5 week vrij voor heb genomen :D

<3

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:36

Ik ben 4 dagen vrij geweest en probeer nu op te starten(werk vanuit huis) met twee "aanvallende "kittens.

Net lenzen ingedaan met 2 kittens om me heen :') :')
(en die van zeer dichtbij willen zien wat je aan het doen bent)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:24

En net Floris uit het vliegengordijn gehaald. -O-

Daar was hij ingesprongen en was blijven hangen. :')

Die hebben we maar even weggehaald.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:57

Geen foto gemaakt. :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volgens mij goedgekeurd en kan makkelijk een 2de erbij liggen. :D <3

O en dat snoepjes zoeken is een beetje doorgeslagen bij Maira. Ze loop nu soms echt het hele huis af te zoeken of er ergens wat ligt. :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:30

Nee kat bevrijd uit benarde situatie :')

Foto was leuk geweest.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:52

NatasjavE schreef:
Nee kat bevrijd uit benarde situatie :')

Foto was leuk geweest.

Paste wel in zo’n kattencompilatie of niet? :=

Ik denk dat ik hier een Almo Nature fan in huis heb. Had wat bakjes meegenomen afgelopen week om te proberen. Hij is er écht inténs gelukkig mee. Als ik zo’n kuipje uit de lade pak dan crosst hij door het huis, onderweg naar zijn eetplekje probeert Milo me eerst 6x te tackelen om het dan maar eerder te hebben :’)
Ja het stinkt, but if he is happy, I’m happy :)

Net wat aanvulling gehaald bij de jumper. Leuke aanbieding erbij: 10 kuipjes/blikjes/whatever + zak 400 gram droogvoer erbij.

Afbeelding

Is dat droogvoer van hen ook een beetje oké qua voedingswaarden?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 18:38

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:20

Floris hangend aan de vliegenwering was een goede voor van die kattenfilmpjes ja :')

Hier mijn oude kat fan van de almoblikjes.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:24

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:50

Wij hebben van de week blikjes en zakjes gehaald van almo nature en ze zijn niet enthusiast... Tot nu toe eten ze dus alleen felix zakjes, en dat wil ik dus eigenlijk niet voeren. :')

Filmpje is herkenbaar ja haha! Mies mauwt zo als je stopt met spelen met de hengel, zo van 'hallo, ik was nog niet uitgespeeld!!'.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:53

DideH schreef:
Oh gosh... nieuw speelgoed meegenomen voor hem. Hoe herkenbaar is dit voor jullie?

Men neme:

https://youtu.be/ciw_7H1Ahw8

Men krijgt:

https://youtu.be/idNu_vFVp2s

:')

(Wel even met geluid kijken die 2e)

Ahhh, hallo baas, mijn speeltje ligt daar! Pakt u die even aub? :')

Misschien heb ik het gemist maar wat heeft hij aan zijn oortje? :)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:28

Probeer schesir eens? Die vinden ze hier echt heerlijk. Ik voet zelf ook liever schesir dan de rest.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:46

Shesir hier ook geprobeerd. Maar felix it is.. Ik wilde het ook niet maar beter dat dan uitsluitend droog dacht ik.. Is het een siberending? >;)

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:47

IMJ schreef:
Shesir hier ook geprobeerd. Maar felix it is.. Ik wilde het ook niet maar beter dat dan uitsluitend droog dacht ik.. Is het een siberending? >;)

Nee hoor, hier 2 sibeertjes die alles eten. Almo, schesir, vers vlees :D

Lastig hoor. Wat als je mengt? Miss kun je dan uiteindelijk over naar iets anders. Beginnen met veel felix, weinig iets anders en dan uitbouwen :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 23:06

LoveUggs schreef:
DideH schreef:
Oh gosh... nieuw speelgoed meegenomen voor hem. Hoe herkenbaar is dit voor jullie?

Men neme:

Men krijgt:

Ahhh, hallo baas, mijn speeltje ligt daar! Pakt u die even aub? :')

Misschien heb ik het gemist maar wat heeft hij aan zijn oortje? :)

Meneer is voor hij vorig jaar bij mij kwam sterk vermagerd en met een kapot & ontstoken oor op straat gevonden door het asiel. Wond was zo erg gaan ontsteken dat ze hem vrijwel geheel hebben moeten verwijderen. Ze vermoedde dat deze held op sokken het heeft afgelegd in een gevecht met een andere kater oid.

Doordat hij daar geen oorschelp meer heeft en het restant oor een beetje dichtgeklapt zit, moet ik wel zo nu en dan even met een wattenschijfje zijn oortje schoonmaken. Andere oor kan ie wel zelf schoonwassen zoals normaal gesproken zou zijn. Verder heeft hij er eigenlijk geen last van :)
Geef hem wel een aandoenlijk uiterlijk :=

Ze waren in het asiel een beetje bang dat hij een langblijvertje zou worden, gezien dat oor, mager, angstig en dat hij al een jaar of 7 geschat werd. Maar hij is echt helemaal opgebloeid sinds ik hem vorig jaar geadopteerd heb. Het is echt een mega aanhankelijke en superdankbare draak geworden :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 23:14

DideH schreef:
Meneer is voor hij vorig jaar bij mij kwam sterk vermagerd en met een kapot & ontstoken oor op straat gevonden door het asiel. Wond was zo erg gaan ontsteken dat ze hem vrijwel geheel hebben moeten verwijderen. Ze vermoedde dat deze held op sokken het heeft afgelegd in een gevecht met een andere kater oid.

Doordat hij daar geen oorschelp meer heeft en het restant oor een beetje dichtgeklapt zit, moet ik wel zo nu en dan even met een wattenschijfje zijn oortje schoonmaken. Andere oor kan ie wel zelf schoonwassen zoals normaal gesproken zou zijn. Verder heeft hij er eigenlijk geen last van :)

Ze waren in het asiel een beetje bang dat hij een langblijvertje zou worden, gezien dat oor, mager, angstig en dat hij al een jaar of 7 geschat werd. Maar hij is echt helemaal opgebloeid sinds ik hem vorig jaar geadopteerd heb. Het is echt een mega aanhankelijke en superdankbare draak geworden :')

Zo'n sulletje zou ik juist willen mee nemen <3 fijn dat hij bij jou een goed huisje gevonden heeft. Ik was even benieuwd hoe hij aan dat oortje kwam, ik vind het wel schattig. :+ en gelukkig geen last van en dat js natuurlijk het belangrijkste!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 23:23

DideH schreef:

Men neme:

Men krijgt:

<3

Ben er achter zeer waarschijnlijk waarom ze zo leip doe als ik van de moestuin kom. Heb schijnbaar 2 verschillende nepeta (kattenkruid) staan op de moestuin. :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 06:36

LoveUggs schreef:
DideH schreef:

Zo'n sulletje zou ik juist willen mee nemen <3 fijn dat hij bij jou een goed huisje gevonden heeft. Ik was even benieuwd hoe hij aan dat oortje kwam, ik vind het wel schattig. :+ en gelukkig geen last van en dat js natuurlijk het belangrijkste!

Hahaha ja dat oortje geeft hem ook echt wat schattigs.
Milo moest 2 weken terug mee naar dierenarts omdat hij wat ziekjes was (infectie, is zoals de filmpjes betamen weer helemaal opgelost met antibiotica :) ). Zat Milo in zijn reismandje nog, dus ik deed mijn verhaal. Was een nieuwe dierenarts dus die kende Milo nog niet: "Oh ja, hij voelt zich ook wel echt ellendig zo te zien, oortje helemaal naar voren toe geklapt." "Uhh.. nee... dat oortje mist hij gewoon." :')

@Marcella: hahahah dat belooft nog veel leipe momenten bij jou in huis! :+