Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GreaseMonkey schreef:cherell0 schreef:Haha ik had ze toevallig op mp. Voorbij zien komen als vlinder.
op mp?! hm... Heb je een linkje?
hobbyboerin schreef:Hoi ik heb een vraag. Ik zit eraan te denken om er een terrarium bij te nemen en daar dan of luipaardgekko's of wimpergekko's (Of 1 als dat beter is) in te gaan houden. Wie heeft ervaring met deze twee soorten en welke zie je meer? Welke zijn makkelijker te hanteren mocht dat een keer nodig zijn? Weet iemand de prijs van deze twee soorten? Of weet iemand nog een andere leuke gekko soort? we hebben nog geen ervaring met een gekko alleen maar met een baardagaam.het moet dus een gekko zijn die niet heel moeilijk is om te verzorgen
hobbyboerin schreef:Hoi ik heb een vraag. Ik zit eraan te denken om er een terrarium bij te nemen en daar dan of luipaardgekko's of wimpergekko's (Of 1 als dat beter is) in te gaan houden. Wie heeft ervaring met deze twee soorten en welke zie je meer? Welke zijn makkelijker te hanteren mocht dat een keer nodig zijn? Weet iemand de prijs van deze twee soorten? Of weet iemand nog een andere leuke gekko soort? we hebben nog geen ervaring met een gekko alleen maar met een baardagaam.het moet dus een gekko zijn die niet heel moeilijk is om te verzorgen
Michelle_96 schreef:hobbyboerin schreef:Hoi ik heb een vraag. Ik zit eraan te denken om er een terrarium bij te nemen en daar dan of luipaardgekko's of wimpergekko's (Of 1 als dat beter is) in te gaan houden. Wie heeft ervaring met deze twee soorten en welke zie je meer? Welke zijn makkelijker te hanteren mocht dat een keer nodig zijn? Weet iemand de prijs van deze twee soorten? Of weet iemand nog een andere leuke gekko soort? we hebben nog geen ervaring met een gekko alleen maar met een baardagaam.het moet dus een gekko zijn die niet heel moeilijk is om te verzorgen
Misschien een idee om caresheets te gaan lezen en na aanleiding daarvan een keuze te maken??
Het zijn beide zeer makkelijke soorten ook beide goedkoop te komen op beurzen, daar zijn er gigantisch veel!
Kanji91 schreef:Oke. Als je het zo bekijkt zijn ze indd ook zacht![]()
Enige nadeel wat ikzelf trouwens bij de wimpers vind is dat, mocht ze hun staart verliezen, deze niet terug groeit. Opzich maakt dat het beestje niet minder leuk. Maar met staart zijn ze toch net wat leuker.
Oh en volgens mij zijn luipaardgekko's ook makkelijker in groepen te houden dan wimpers.
Adamootje schreef:Ja maar ze zijn zo leuk!
Één van mijn volwassen mannetjes heeft nog zijn ding kunnen doen voor hij doodging. Hij was met 2 volwassen trouwens (snelgroeiende soort dwergvogelspin, de D. diamantinensis).
En alweer 7 spinnen! Jij gaat snel.