Je kunt op voer wijzer het eea lezen over goede brok en eventueel dan zelf gaan kijken wat je dus graag ziet in je brok en wat niet en dan gaan onderzoeken en vergelijken binnen het aanbod wat jij daar hebt. Das lastig 1 op 1 te vergelijken met bepaalde merken die hier al snel genoemd worden maar niet wereldwijd te krijgen zijn.
Met acana/orijen zou ik idd ook even opletten welke fabrikant/afkomst. In Europa geproduceerd, zijn de brokken wel heel fijn van hen vind ik
maar de in Amerika geproduceerde brokken worden anders samengesteld en daar zijn wat issues over naar boven gekomen. Brit zal idd misschien daar ook te krijgen zijn, maar is net als met elk ander merk wel ook even kijken wat dan het beste aansluit bij je hond, binnen hun collectie, maar in theorie ook een fijne brok wel als je het betaalbaar wil hebben. Hier hebben we wolf of wilderness gevoerd (niet heel lang want Arya deed het er twijfelend op) en erna edgard & cooper (deed Arya het goed op alleen poepte ze wel veel maar de algehele conditie was heel goed altijd) maar die laatste zal denk ik niet te krijgen zijn bij jou, gok ik zo.
Hij doet het ondertussen qua energie weer iets beter, de doxycicline boost lijkt hem wel te hebben maar ja, het is antibiotica dus dat wil je niet voor lange tijd geven. Morgen gaat hij naar 0,25 pil prednison dus weer een stapje lager

Blijft niks van over
Wat sneu. Hopelijk is de uitslag gunstig.