Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ymor schreef:Ik vind het leuke foto's! Wat zijn zoomies?
Oh heerlijk zo'n man. Ik zie het ook helemaal voor me. En vooral fantastisch als je eigen hond dan super luistert!
NorwayFjord schreef:Ohhh ik dacht dat Mulan gewoon gek was maar het is dus echt een ding, wist ik ook niet haha! Wel grappig, Mulan doet dat idd ook elke dag wel een keer, heerlijk om te zien
RoosvanBlue schreef:Hihihi geweldig, die namen ook!
Ja je hebt hele brave, sierlijke beardies inderdaad. Die van mij doen ook een beetje zoiets maar dan springend en zodra ze modder zien springen ze daar met 4 poten tegelijk in en dan het liefst direct tegen de eerste de beste voorbijganger aan. Ook heel sierlijk
kiwiwitje schreef:Zoomies zijn ook heel bekend onder staffies
Hier ook honden met schilfers. Maar ik lees t in de staffordgroepen nu veel meer. Denk dat t komt door t warme weer/ al dan niet te temperatuurwisselingen en veel buiten zijn wat veel honden toch ineens meer doen.
Via facebook een hurtta koeljas voor Boellie gekocht. ben benieuwd of ie daar veel plezier van gaat hebben.
kiwiwitje schreef:Hier zorg ik voor iets lekkers om aandacht me te vragen. Desnoods stilstaand.
En als ik de aandacht niet krijg breng ik t lekkers naar de neus, vaak pikken ze de geur dan op en werkt t alsnog. Maar die van mij( uitgezonderd Boellie) zijn allemaal heeeeeel voedsel gericht
kiwiwitje schreef:He balen arabella dat ze toch weer minder goed loopt.
Fijn dat het gekrijs over is Cinniz!
Omg KimD, hoe kom je daar nu weer bij![]()
![]()