Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChefsSpecial schreef:De reu zit bij de fokker van sushi, ze hebben hem zelf ook gebruikt op haar volle zus. Nakomelingen zijn zeker bekend en ik heb er zelf ook gezien, zijn stuk voor stuk leuke en knappe honden, alleen (en dat heeft de reu ook in mijn ogen) ze missen net dát beetje extra waardoor ik zou zeggen, ik wil er 1 voor mezelf. En dat was net wat ik uit de combi met Yan wel van plan was…
Ze is overigens niet nauw, heeft geen heuveltje, ze biedt zich ook aan maar de reu komt er net niet goed genoeg bovenop zeg maar. En als ze dan een piepje geeft (ze kan thuis ook piepen om niks) dan stapt hij weer af.
kiwiwitje schreef:ChefsSpecial schreef:De reu zit bij de fokker van sushi, ze hebben hem zelf ook gebruikt op haar volle zus. Nakomelingen zijn zeker bekend en ik heb er zelf ook gezien, zijn stuk voor stuk leuke en knappe honden, alleen (en dat heeft de reu ook in mijn ogen) ze missen net dát beetje extra waardoor ik zou zeggen, ik wil er 1 voor mezelf. En dat was net wat ik uit de combi met Yan wel van plan was…
Ze is overigens niet nauw, heeft geen heuveltje, ze biedt zich ook aan maar de reu komt er net niet goed genoeg bovenop zeg maar. En als ze dan een piepje geeft (ze kan thuis ook piepen om niks) dan stapt hij weer af.
Dan zou ik zeggen; niet doen. Als de huidige reu niet lukt een loopsheid uitstellen.