Hij ligt sowieso liever ondersteboven Net een poging gedaan om te oefenen voor een foto voor een kerstkaart, maar dat was nog niet zo'n succes Al waren de eerste pogingen wel echt hilarisch
Nee joh, daar ga ik hem niet voor sederen Het is allemaal voor de leuk
Mizora
Geplaatst: 16-11-21 13:26
Onze hond vond sederen met advocaat heel leuk. Werd hij wat loom maar wel vrolijk van (heeft hij 2 jaar nodig gehad vanwege het vuurwerk, daarna ging het zonder goed).
Sederen met advocaat Daar heb ik nog nooit van gehoord! Sliep hij daar extra goed van?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-21 13:33
Ze zijn wat bewogen, want mijn telefoon maakt niet zulke mooie foto's en meneer stuiterde nogal
RAAP ME OP!
No birds have been harmed during the making of these pictures Hij vond het zelf in ieder geval geweldig en stuiterde in het rond terwijl hij niets meer zag Helaas kon ik dat niet filmen omdat ik bang was dat hij van de bar af donderde
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 16-11-21 13:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Sederen met advocaat Daar heb ik nog nooit van gehoord! Sliep hij daar extra goed van?
Jup, en het vuurwerk kwam wat minder hard binnen. Officieel natuurlijk hartstikke fout, maar in de praktijk blijkt een klein beetje wel degelijk te helpen.
We vermaken ons idd prima! Hij vindt ook gewoon alles leuk en gezellig. Zo makkelijk! Al moet hij zometeen wel naar de vogelarts en ik gok dat ie dat ietsje minder leuk vindt
Gewoon voor gezondheidscontrole Dat doe ik ieder half jaar en dan wordt de ontlasting van alle vogels ook gecontroleerd.
Alles was in principe goed! De valken zijn allemaal kerngezond, geen parasieten, bacteriën of andere problemen in hun ontlasting en zij kunnen dus fit de winter in! Mango is in principe ook gezond, alleen heeft hij wel een bepaalde bacterie die rijkelijk aanwezig was in zijn ontlasting. Dat is op zich niet vreemd, want vogels die verse groenten en fruit eten hebben sowieso altijd bepaalde bacteriën bij zich en dat zijn goede bacteriën, maar deze bepaalde bacterie was net iets te veel aanwezig. Dat kan komen omdat hij net in de rui is geweest en zijn weerstand is dan lager. Hij toont verder ook geen ziekte symptomen oid. Dus volgende week moeten we nog een keer zijn ontlasting inleveren en hopelijk is het dan goed! De arts geeft liever geen antibiotica omdat vogels daar erg snel resistentie tegen opbouwen.
Hahaha, die foto met neef Herman ... (waarom komt nou dat liedje van Cliff Richard bij me op: "It's so funny, how we don't talk anymore ...)
Fijn dat de valken allemaal gezond zijn. Met Mango zal het ook wel goed komen. Je verklaring voor het relatief hoge aantal aan bacteriën klinkt plausibel genoeg.
Het was ook echt maar 1 groep bacterieën die extra aanwezig zijn. Ik maak me natuurlijk meteen zorgen, maar hij toont helemaal niet ziek en door zijn zware plofrui is zijn weerstand lager en hij springt natuurlijk ook regelmatig in zijn waterbak, wat ook niet helpt Dus hopelijk volgende week donderdag geen bijzonderheden. We leveren dan verse ontlasting af bij de kliniek en dat onderzoeken ze nog een keer. Mango hoeft zelf niet mee, tenzij hij in de tussentijd natuurlijk klachten krijgt.
Kijk Mango,als je niet luistert dan kom je naast oom Herman te zitten.... Of in mango's geval,op de rug liggen aangezien dat zijn favo houding is
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-21 19:01
Ja, hopelijk gaat hij dan zijn groenten beter opeten, want dan gaat zijn weerstand ook weer omhoog. Maar meneer zit momenteel weer in een periode dat hij gewoon wacht tot hij zijn zaadjes krijgt
Wat goed dat de valkjes allemaal keengezond zijn en Mango… die is vast zo geschrokken van neef Herman, dat hij zijn groenten wel op eet. Bij mij hielp het vroeger om te dreigen met de zak van Sinterklaas. Maar dat vond ik nog minder eng dan neef Herman