Tuurlijk kiezen mensen niet van een enstaankondigign. Maar het is vaak wel het eerste beeld. En een slecht/onduidelijke foto kan onmiddelijk veel mensen afschrikken :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Idd dan voor zo neutraal mogelijke lijntjes gaan![]()
Tuurlijk kiezen mensen niet van een enstaankondigign. Maar het is vaak wel het eerste beeld. En een slecht/onduidelijke foto kan onmiddelijk veel mensen afschrikken :p
KimD schreef:Had ik hier mijn nieuwe aanwinst al laten zien? Neeee (nog) geen puppy, wel een soort van hondjes.
[ [url=m/ZmAh4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O5CWXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VLAIxD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iDglhA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KAtsuT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NA1hsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:Hoe komt het dat de 2 kanshebbers zo’n tegenoolen zijn? En hoe besli jij dan?
Zo goed dat iris al zo goed als proper is! Wou dat ik dat ook kon zeggen![]()
Naya heeft ook in het water gespeelt en dan mijn favo foto![]()
[ [url=m/VaUUKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OQa2pt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Oeh die tattoosIk heb hier ondertussen ook alweer een jaar ofzo een ontwerp liggen van Dundy om te laten zetten maar is duuurrrr
![]()
[ [url=m/6TK2c5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay, mag je zelf dan kiezen welke je wil? En hoe bepalen ze dat, dat deze dan bij jou passen terwijl ze in alles verschillend zijn?
ZoZenn schreef:KimD schreef:Had ik hier mijn nieuwe aanwinst al laten zien? Neeee (nog) geen puppy, wel een soort van hondjes.
[ [url=m/ZmAh4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O5CWXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VLAIxD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iDglhA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KAtsuT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NA1hsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooooooh maar jij bent t! Van de Maltese Merle smooth vanSpoiler:Ik volg jou al een tijdje op fb in de smooth groep
*knip*. Had je tattoo (daar?) al gezien volgens mij, echt gaaf!
Yesh, ik heb de smooth, m'n knappe knulletje. Gister gingen we met z'n allen aan te eettafel eten, ik het kussen verplaatst voor de jongens, gingen ze sneaky op de bank liggen. Verder super gedragen, save a little jumping up on people door de pwup
Edit: had m geëdit want ik dacht oliebol misschien wil je dat helemaal niet online hebben.
kiwiwitje schreef:Nou komen ze dan he!
Er zijn nog veeeeel meer foto's en nog meer zittende. Maar de zittende zijn voor een project van schoonmams! Die heeft onze 3 katten al geschilderd en wil de hondjes ook nog doen.
[ [url=m/OYrlxZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WuAm19.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sEi0cb.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/stWY7u.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FnUOT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/risPRr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Qa01T.png]Afbeelding[/url] ]