Wat een grappige kleurtjes hebben die zebravinken kimley. Ik heb wel eens bont gezien maar niet op deze manier. Ben benieuwd hoe ze zijn als ze wat ouder zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimley schreef:Zebravinken zijn hele actieve vogeltjes en hebben dus juist veel ruimte nodig
Hoppit schreef:Lol Mango doet me denken aan een edelpop met loodvergiftiging van een tijdje geledenJe krijgt daar neurologische symptomen van, en bij haar was oa een van de dingen die ze deed non stop op dezelfde manier 'kiekeboe' zeggen
Toch een stuk leuker als dat zo bij Mango gewoon heerlijk hopsende joligheid is!
Kimley schreef:Oh ja dat zeker![]()
Ze zitten hier nu wel in broedkooien hoor![]()
Iedereen maar roepen dat ze zo sociaal waren en in kolonie konden broeden.. nou my assDe ene pop heeft de ander vermoord, jongen uit het nest gooien.. nee hoor kweken doen ze toch echt apart in een broedkooi
Wil je zebravinkjes gaan houden?
Hoppit schreef:Kimley schreef:Oh ja dat zeker![]()
Ze zitten hier nu wel in broedkooien hoor![]()
Iedereen maar roepen dat ze zo sociaal waren en in kolonie konden broeden.. nou my assDe ene pop heeft de ander vermoord, jongen uit het nest gooien.. nee hoor kweken doen ze toch echt apart in een broedkooi
Wil je zebravinkjes gaan houden?
Hahaha pitbullsOver een tijdje denk ik wel, maar dat is net zoals een hond, ik doe het voorlopig niet gewoon omdat het nu zo verleidelijk is met veel tijd. Nu allemaal leuk en aardig
Af en toe ga 'k wel eens uitmeten wat er allemaal zou kunnen![]()
![]()