. Fijn dat de verhuizing van de valkenbaby goed is gegaan.Wat een grappige kleurtjes hebben die zebravinken kimley. Ik heb wel eens bont gezien maar niet op deze manier. Ben benieuwd hoe ze zijn als ze wat ouder zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Fijn dat de verhuizing van de valkenbaby goed is gegaan.

je ligt toch continue in een deuk!
Herkenbaar hoor!
vanmorgen wassie aan mn oplader aan het knagen, terwijl ie naar me keek, ik zeg nee dat doen we niet, stopt ie even, om 2 tellen later weer te doen
dan is het weer nee doen we niet, dan stopt ie wel hahah
(Ik weet dat deze boos kijkt maar hij draagt wel een eitje
)
hij klinkt heel ondeugend in al je berichten maar dat hem niet minder leuk!
en ik wil nog een hond. En een paard.
hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.
De filmpjes zijn wel echt te schattig
.
Lijkt me ook echt een leuk vogeltje om te hebben als je beperkte ruimte hebt!
Je krijgt daar neurologische symptomen van, en bij haar was oa een van de dingen die ze deed non stop op dezelfde manier 'kiekeboe' zeggen
Toch een stuk leuker als dat zo bij Mango gewoon heerlijk hopsende joligheid is!
De moeite om het eens te googlen
Kimley schreef:Zebravinken zijn hele actieve vogeltjes en hebben dus juist veel ruimte nodig
De ene pop heeft de ander vermoord, jongen uit het nest gooien.. nee hoor kweken doen ze toch echt apart in een broedkooi 
Hoppit schreef:Lol Mango doet me denken aan een edelpop met loodvergiftiging van een tijdje geledenJe krijgt daar neurologische symptomen van, en bij haar was oa een van de dingen die ze deed non stop op dezelfde manier 'kiekeboe' zeggen
Toch een stuk leuker als dat zo bij Mango gewoon heerlijk hopsende joligheid is!
Is het bij haar wel goed gekomen?
Kimley schreef:Oh ja dat zeker![]()
Ze zitten hier nu wel in broedkooien hoor![]()
Iedereen maar roepen dat ze zo sociaal waren en in kolonie konden broeden.. nou my assDe ene pop heeft de ander vermoord, jongen uit het nest gooien.. nee hoor kweken doen ze toch echt apart in een broedkooi
Wil je zebravinkjes gaan houden?
Over een tijdje denk ik wel, maar dat is net zoals een hond, ik doe het voorlopig niet gewoon omdat het nu zo verleidelijk is met veel tijd. Nu allemaal leuk en aardig
Nog kleiner dan baby zebravinkjes!
Hoppit schreef:Kimley schreef:Oh ja dat zeker![]()
Ze zitten hier nu wel in broedkooien hoor![]()
Iedereen maar roepen dat ze zo sociaal waren en in kolonie konden broeden.. nou my assDe ene pop heeft de ander vermoord, jongen uit het nest gooien.. nee hoor kweken doen ze toch echt apart in een broedkooi
Wil je zebravinkjes gaan houden?
Hahaha pitbullsOver een tijdje denk ik wel, maar dat is net zoals een hond, ik doe het voorlopig niet gewoon omdat het nu zo verleidelijk is met veel tijd. Nu allemaal leuk en aardig
Af en toe ga 'k wel eens uitmeten wat er allemaal zou kunnen![]()
![]()

. Ik wacht nu even dit koppel af, zijn ook niet echt elkaars geliefden maar moet toch even doorzetten