Eoweyn_x schreef:7 weken? Die hoort nog bij de moeder te zitten..
Maar ja, dat kan. Beginnen met kleine beetjes, van een veilige soort zoals witlof of andijvie en dit opbouwen.
Mijn moeder is haar gaan halen. Ik zei ook al: is ze pas 7 weken? Dan moet ze toch nog bij de mama zitten? Ze komt van een dierenwinkel. Dus het kan zijn dat ze de leeftijd niet goed ebben gezegd... Dankjewel voor je antwoord
Ga je er straks wel een maatje bij nemen?
Maar wil wel graag mn ervaring delen. Als je er geen zin in hebt lees er maar overheen haha.
Met dr voorpoten krabben/slaan, proberen weg te komen. En ik weet zeker dat het er nog mee te maken heeft met dat abces behandelen, want ik heb haar vaak medicijnen gegeven en nooit een probleem. Ik had nooit verwacht dat er agressie in haar zat, tuurlijk dat zit in elk gedragsysteem maar dat het er bij haar eruit zou komen...
Ik weet niet wat jullie zouden doen maar ik merk dat ik wel echt tegen mn grens ben aangelopen hoe ver ik ga. Misschien wat egoïstisch en zou ik er bij een kat toch anders in staan, ik hoop vooral dat deze behandeling gaat helpen want geen idee wat anders.
medicatie erin, hoppakee. 
Beterschap voor je nijn!
. Straks maar wat extra veldsla voeren, dat lusten ze zo graag!