cherell0 schreef:daar had ik de doos mee geopend.
Dat zakmes heb ik altijd op zakdoor het slijpen laatst klapt het wat stroef dicht dus had het gewoon even zo laten liggen
.
Jaja, smoesjes

Wauw, die worden inderdaad behoorlijk groot!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke555 schreef:cherell0 schreef:daar had ik de doos mee geopend.
Dat zakmes heb ik altijd op zakdoor het slijpen laatst klapt het wat stroef dicht dus had het gewoon even zo laten liggen
.
Jaja, smoesjes
Wauw, die worden inderdaad behoorlijk groot!
Wendy_Komen schreef:Dank jullie wel! Toch de ballast lampen dus waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Qua verlichting komen er led strips in, en qua verwarming op 2 hokken na donkerstralers met thermostaat. Bij de slakken een warme mat met thermostaat. En bij de kikker weet ik het nog niet.
Basis staat, zijn 3 modules, en staan op nu nog op zijn kop. Groot, maar vind hem nu al gaaf![]()
[ [url=m/2iGBHs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wendy_Komen schreef:Thanks!! Ga ze eens een berichtje sturen!
Nu aan het kijken wat we nog meer moeten hebben... Toch maar een nier verkopen![]()
Schuifprofielen, roosters, glas.... En dat voor 3* 2,5 meter.... Au...
Wendy_Komen schreef:Thanks!! Ga ze eens een berichtje sturen!
Nu aan het kijken wat we nog meer moeten hebben... Toch maar een nier verkopen![]()
Schuifprofielen, roosters, glas.... En dat voor 3* 2,5 meter.... Au...
GreaseMonkey schreef:cherell0 schreef:Ik heb er totaal geen verstand van, atlas vlinder ?
in 1x goed![]()
Atacus atlas, nakweek uit Thailand. Dat is de grootste vlinder ter wereld en de variëteit uit Thailand is het grootst en het diepst rood van kleur van deze soort. Prachtige (nacht-)vlinders