wij gaan morgen voor het eerst bij de puppy's op bezoek , ik ga proberen foto's te maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Die ervaring heb ik hier gelukkig totaal niet met dogmeat. Welke smaken heb je?
Bo_Y schreef:Waar doe je detectie Flux??
Flux schreef:kiwiwitje schreef:Die ervaring heb ik hier gelukkig totaal niet met dogmeat. Welke smaken heb je?
Poeh, meer welke smaken heb ik nietheb twee verschillende mixdozen van 10 kilo. 1 met kilo rollen en 1 met 500g rollen. Veelal mixen met 3 of meer diersoorten erin. Deluxe of prestige 4 of 5 dieren bv maar ook geit kip rund (?). Ik durf het eigenlijk niet uit mn hoofd op te sommen.
Bo_Y schreef:Waar doe je detectie Flux??
Skye search dogs natuurlijk! Gasselternijveen wordt de cursus gehouden.
Flux schreef:kiwiwitje schreef:Die ervaring heb ik hier gelukkig totaal niet met dogmeat. Welke smaken heb je?
Poeh, meer welke smaken heb ik nietheb twee verschillende mixdozen van 10 kilo. 1 met kilo rollen en 1 met 500g rollen. Veelal mixen met 3 of meer diersoorten erin. Deluxe of prestige 4 of 5 dieren bv maar ook geit kip rund (?). Ik durf het eigenlijk niet uit mn hoofd op te sommen.
Leo schreef:KVV kun je in principe zo op over, je hoeft niet te mengen ofzo. Je kunt beginnen met complete mixen om het een beetje in de vingers te krijgen en een idee te vormen hoe je het wilt doen. Op de website van Voervergelijk van Meike staan veel tips en tricks, ook specifiek voor een pup. Als hij niet gevoelig is voor specifieke diersoorten is het nog makkelijker, dan kun je complete mixen nemen die geschikt zijn voor de pup (op bijv de site van Ekowolf kun je ook filteren op kvv soorten voor pups om een idee te krijgen).
Century schreef:Ik dacht al dat ie voor mij was
Hij lijkt geen allergieën te hebben en ook geen specifieke voorkeuren, mits er maar afwisseling is. Dan ga ik eens kijken naar KVV specifiek voor pups. Ik denk wel dat we eerst de brokken opmaken die we hebben.
Mixen met brokken wordt wel afgeraden toch? (ene maaltijd KVV, andere maaltijd brokken).
kiwiwitje schreef:Alleen ik dacht dat Flux een specifieke smaak had waar de ontlasting niet goed op werd. Aangezien ik zelf ook dogmeat voer en t niet eerder ervaren heb.
Flux schreef:@sanne goed dat je oplet waar Evi minder tegen kan! Toch hoeft het niet de kalkoen te zijn. Als de kvv te vet voor haar was kan ze ook wat slappe ontlasting krijgen. Zeker wildvang zalm is heel vet dus wellicht hoef je de kalkoen nog niet direct af te schieten!