Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
StonedRomy schreef:Ja anorexia komt ook bij dieren voor. Niet in de vorm van bij mensen, maar het niet kunnen eten.
Met de medicatie doet ze het super goed, maar er moet dan voldoende van in haar lichaam zitten of ze valt weer terug in dagen niets eten ( laatst weer 6 dagen, maar kan gerust langer )
Tja, eten interesseert haar niets. Wel in de zin van; de andere honden mogen er niet aan komen... maar verder had ze niet veel impuls om veel te eten. In de nacht op mijn kamer dan wel.
Zelfstandig is ze nog altijd, maar ik heb heel veel problemen gehad met mijn longen en hart... ik gok dat ze bij mij wilt zijn om mij in de gaten te houden.
kiwiwitje schreef:Nou heeft er hier eentje buikpijn. Ik had eergister avond en gister ochtend een halve dosering psyllium gehad omdat ze wat harde ontlasting had. Heeft ze wel vaker af en toe. Maar blijkbaar reageert ze er k*ut op. Gisteravond buikpijn met vrij glibberige dunnere ontlasting. Daarna was het al brijerig dus steviger. Vanochtend was het weer normaal qua hardheid. Wel veel lichter van kleur dan normaal. Dus even afwachten. Ze heeft echt buikje auw, maar poept dus wel. Nu even verwennen met de massage deken. En moeten vanmiddag titeren met Djessey en Chill en mocht ze er dan nog veel last van hebben mogen ze even naar haar kijken.
Af en toe komen er flinke scheten voorbij..Dus t werkt wel allemaal.
kiwiwitje schreef:Ik moet zelf heel erg oppassen met het voeren van vis aangezien ik er echt heel allergisch voor ben. Zowel contact als ''voeding''.
Boellie verraad zich ook altijd. Want die loopt dan weg
Heb Chick vanochtend een scheut olijfolie door haar voer gedaan. Ze heeft net weer gepoept. En is iets blijer.Het is nog niet over maar we gaan de goede kant op.
kiwiwitje schreef:Ik voer het nu van kivo wel uit KVV rollen. Aangezien ik daar t topje vanaf snijd en leeg kan knijpen in een bak en met een vork kan schepen. De kans dat ik echt iets aanraak is dan heel klein en anders is het weinig dus snel handen wassen en dan is er niks aan de hand. Maar moet erg voorzichtig zijn.En das zonde want ik vond het altijd heerlijk zelf ook om te eten.