Dank allemaal, ik heb het gelukkig even kunnen laten bezinken. Ik had het zo niet aan zien komen, gisteren was ze nog haar vrolijke zelf .
Even een vrolijke noot, ik heb 1 vd 2 koppels waar ik mee wil kweken vandaag wel 5x zien wipwappen die hebben er zin in gelukkig. Hopelijk gaat daar alles goed mee want ik ben idd wat dat betreft ook een stresskip... desondanks vind ik die kleintjes wel altijd super leuk als ze eenmaal wat uit de gevarenzone zijn
Elina Nogmaals veel sterkte! Klinkt wel alsof je binnenkort eitjes mag verwachten Fijne afleiding!
En mooie Pyrrhura's zeg Heb je bewust voor die namen gekozen omdat ze samen Bob Marley vormen?
Ik heb nog een filmpje van mijn kleintjes (die ondertussen niet zo klein meer zijn ). De oudste gaat morgen verhuizen. Ik ga ze echt missen Dat is echt een nadeel van kweken! Het liefste hou ik alles zelf.
ElinaSK
Geplaatst: 12-04-20 09:26
Nogmaals bedankt allemaal .
Wat een gave vogels stitchlover!
Wat een moppies Cayenne, jammer hè dat niet alles kan blijven. Ik raak ook zo gehecht aan die kleintjes, maar als ze naar een goed plekje gaan heb ik er al minder moeite mee
Zulke foto's plaats ik wel vaker hoor En anders kun je altijd nog inzoomen Ja zijn/haar broertje/zusje ligt nog in het nest. Ook bont maar subtieler lijkt het
Kweken ze bij zebravink ook op bontpatroon enzo? Bij valkparkieten doen sommige kwekers dat wel. Ze proberen dan het bontpatroon zo symmetrisch mogelijk te krijgen. Ik let er zelf niet zo heel veel op, maar heb wel een aantal vogels die qua bontpatroon erg goed zouden zijn voor op tentoonstellingen en andere vogels die qua bontpatroon echt not done zijn volgens bepaalde kwekers Vooral Mégan is echt vloeken in de kerk
Ja dit is bont inderdaad Ik wist überhaupt niet dat dit eruit kon komen omdat wildkleur dominant is Maarja de pop is een aanvlieger.. Dus wie weet waar die uit komt haha. Euhm nou deze zijn gewoon bont. Maar ik weet wel dat Bob, de vader wel speciaal op zijn patroon word gekweekt en dat heeft dan ook een naam (alleen die weet ik even niet meer ) maar volgens mij is gewoon bont
Ik vind m zo leuk! De namen hebben we ook al bedacht
Stitchlover - ik vind Bobby echt heel mooi met dat zacht gekleurde koppie.
Knappe kinders Cayenne. Afscheid lijkt mij ook lastig.
Kimley- wat leuk zo’n bonte! Dat had ik nog nooit bij zebravinken gezien. Leuk.
Lukasje
Geplaatst: 12-04-20 18:50
Kimley schreef:
De namen hebben we ook al bedacht
James en 007 ?
Kimley
Geplaatst: 12-04-20 19:33
Sicayes, het komt wel vaker voor hoor Maar ben heeeel blij dat dit koppel dus bonte kan krijgen
Lukasje, deze gaat als het een man is elvis heten en als het een popje is Chicky! (Mijn vriend vind haar op een paaskuikentje lijken ) Nu nog even afwachten wat het is haha. Die andere uit dit nest gaat waarschijnlijk weg
stitchlover
Geplaatst: 12-04-20 19:43
Dankjulliewel! Ik had Marley eerst en hem/haar zo genoemd omdat ik een leuke unisex naam zocht. Toen Bobby erbij kwam had mijn vriend zijn naam bedacht omdat dat er inderdaad leuk bij paste!
@Kimley, wat een knap paaskuiken
@Cayenne, wat een dotjes zeg! Hoe is de verhuizing gegaan?
De verhuizing is goed gegaan! Wel lastig met het Corona virus dus goed afstand gehouden en alles goed ontsmet. Hij was er wel echt klaar voor en het gaat al supergoed bij zijn nieuwe baasjes! Hij eet al uit de hand en ze mogen ook al kroelen. Hij zit ook heel rustig tussen hun andere valken. Maar ik moest toch best even slikken hoor! Ze zijn allemaal zo leuk!
Gelukkig weet Mango ons weer op te vrolijken. Hij doet vandaag een soort imitatie van een hupsende paashaas