Ik ben aan het kijken wat er wel en niet bij kan en ik heb echt werkelijk geen idee..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

schijnt dat ze een lichte stroming en veel zuurstof verlangen. Kardinaaltetra zou ik ook op 20 durven zetten.

LoveUggs schreef:Aan diegene met maantjes; wat is jullie vis bestand?
Ik ben aan het kijken wat er wel en niet bij kan en ik heb echt werkelijk geen idee..
LoveUggs schreef:Ja, ik heb nu nog neon's zitten, maar dit is een groep van 10 geweest, maar momenteel nog maar 6, heb al wat rondgekeken en ze scholen ook samen met kardinalen, dus denk dat ik er zeker een groep van minstens 15/20 kardinalen bij haal. Ik moet in elk geval van al mijn platy's en molly's af. De cory's kunnen mee, kan ik er eventueel meer van maken, en ik weet dat ik nu wel kan kijken voor een leuke algeneter. Iemand suggresties? Bak van 400 liter, 150 lang.
(goh wat een vragen, sorry)
Omdat het echte groepsdiertjes zijn, mijne liggen ook vaak opgestapeld en half op elkaar.
Zeker als je ook maantjes wilt raad ik aan
Het lijfje zal evensnel opgebrand zijn, aangezien ze in warmere temperaturen een hogere stofwisseling hebben én telkens in paraatheid van paren zijn, dit kost gewoon veel energie.
Sterfte ook niet, op ouderdom na. En meerdere kwekers van o,a, maantjes en betta vertellen mij het zelfde
Dus ik houdt het daarop. Oftewel mijn mening en wat ik hoor: Stabiliteit is goed, niet teveel veranderen als het goed gaat.