Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laatste keer hadden we hier een heel krekelorkest in de nacht. De baardagamen stonden toen nog in onze slaapkamer. Niet leuk als je wilt slapen. :p Vanaf toen maar een eigen dubiakweek gestart.
net of je op vakantie bent.
maar misschien dat ik terzijnertijd wel over ga.
hobbyboerin schreef:Hallo allemaal, ik heb nog niet zoveel bijzondere huisdieren (Wel veel dieren maar dan de Standard huisdieren) we hebben wel een baardagaam en een eigen kweek dubia's maar deze zijn om te voeren aan de baardagaam. Verder nog drie axolotl. ik wil nog graag een kikkerbak met ook wat kleine gekkos erbij. En ook een spin staat nog op mn lijstje. Het lijkt me helemaal gaaf om een soort educatie ermee te geven. Dat scholen langs komen of zoiets.
cherell0 schreef:Ik vind dat tjirpen altijd wel wat hebbennet of je op vakantie bent.
maar misschien dat ik terzijnertijd wel over ga.
Ik maak me er verder niet druk over.
Ze zijn mooi rond.
21 januarie is er in gorinchem beurs.
Voor mij lekker dichtbij.
Fotos zijn altijd welkom.
Super gaaf wendy, wel fotos plaatsen straks
Kan er een paard voor kopen als ik die allemaal heb haha
en ik denk dat ik niet de enige ben
.
die sprong letterlijk een halve meter de lucht in om je te grijpen en vloog achter je aan.
geen idee wat haar bezielde.

Ze heeft echt een favoriet persoon. Ik heb haar vanaf 12 weken geloof ik? ze paste in een chinees bakje haha. Wilde een kleintje omdat je ze dan juist goed in de hand kunt pakken en alles kunt aanwennen van eten want ze eet ook echt alles dat ik haar geef. Andijvie en mango is haar favoriete eten. En ze heeft echt leuke trekjes
Als ze eet en ik kijk eet ze niet meer. Dan blijft ze me aanstaren tot ik weg ga en gaat ze verder. Maar wanneer ik ook stiekem kijk... Ze weet het gewoon! 
Wat ben jij met die arme Nikki van plan?
daar had ik de doos mee geopend.
door het slijpen laatst klapt het wat stroef dicht dus had het gewoon even zo laten liggen
.