Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo schreef:Haha Fitz vindt dat de beste poepplek net voorbij het uiteinde van de lijn is.Ik vind dat hij zich niet moet aanstellen en ook een graspol eerder kan poepen.
Als pup was hij idd nog erger, moest soms 5x verzitten voor er iets kwam.
onpaard schreef:Zitten jullie honden ook graag op schoot? Yfke mag van ons niet op de bank. Maar ze wil graag op schoot. Dus dan ga ik op de grond zitten en dan kruipt ze op mn schoot en krult ze zich helemaal op. Ze is nu nog klein en dat gaat prima, ik ben benieuwd hoe het over een jaar is. Het is eigenlijk wel heel lief
onpaard schreef:Zitten jullie honden ook graag op schoot? Yfke mag van ons niet op de bank. Maar ze wil graag op schoot. Dus dan ga ik op de grond zitten en dan kruipt ze op mn schoot en krult ze zich helemaal op. Ze is nu nog klein en dat gaat prima, ik ben benieuwd hoe het over een jaar is. Het is eigenlijk wel heel lief
Bo_Y schreef:Ivm de hoge verteerbaarheid levert dat problemen op volgens de fabrikant.
Ja op vlees zetten is ook de gedachte waar ik mee speel en dan verder zien. Ik heb een grote vriezer, dus het zou moeten kunnen