Mijn ouders wilden géén grote, kochten een kleine medium australian labradoodle en zeggen nu heel vaak 'oh, hij is toch bést klein eigenlijk he, iets groter had ook best gemogen...' (Hij is 45cm / 15kg ongeveer)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:@fannetje dat is het vaak he: als beestje er eenmaal is, maakt het niks meer uit
Mijn ouders wilden géén grote, kochten een kleine medium australian labradoodle en zeggen nu heel vaak 'oh, hij is toch bést klein eigenlijk he, iets groter had ook best gemogen...' (Hij is 45cm / 15kg ongeveer)
mvdende schreef:Skippy01 schreef:@fannetje dat is het vaak he: als beestje er eenmaal is, maakt het niks meer uit
45cm 15kg is toch ook een kleine medium?
De grote labradoedels zitten zo rond de 30-35kg. De medium geloof ik zo rond de 20-30kg.
Dan is 15kg behoorlijk aan de kleine kant voor een labradoedel.
Vergeet niet dat het een kruising is tussen 2 grotere rassen: labrador 25-35kg en poedel 20-30kg..
Marlis schreef:Ja prednison is rotzooi, het is dat het soms gewoon echt nodig is maar werkt voor spiermassa idd niet mee. En wat onwijs rot dat de behandeling niet aanslaat, lijkt me een heel lastig probleem
Ivy wordt denk wel minimaal 35 kilo maybe wel zwaarder haha.
Moos zijn pootjeSpoiler:[ [url=m/I4nKiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8kfGIC.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
cinniz123 schreef:Marlis schreef:Ja prednison is rotzooi, het is dat het soms gewoon echt nodig is maar werkt voor spiermassa idd niet mee. En wat onwijs rot dat de behandeling niet aanslaat, lijkt me een heel lastig probleem
Ivy wordt denk wel minimaal 35 kilo maybe wel zwaarder haha.
Moos zijn pootjeSpoiler:[ [url=m/I4nKiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8kfGIC.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Ik vind het trouwens wel heel netjes gedaan zeg!
Durfde hem niet te kijken maar mijn nieuwsgierigheid won het