Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:@Roosvanblue bij paarden noemen we dat gewoon 'merriegedrag' haha (ik hou van merries overigens, juist daarom), verbaast mij niks dat zo'n pup dat lekker even gaat proberen. De wereld is gewoon veel leuker als je die naar je hand kunt zetten![]()
![]()
Fijn dat het goed ging!
(Maar euhm, je mág nee zeggen tegen buurkinderen die ongevraagd dingen komen afleveren hè)
Simoonzel schreef:Beterschap voor de hondjes! Goed dat je er nog bent geweest Ymor! Lijkt me fijn om er geen ding van te maken zeg maar.
Wat de dierenarts betreft, ik ben natuurlijk degene aan de andere kant van die interactie en weet ook waarom je voor een consult betaalt en niet gewoon een kuur AB af kan halen zonder langs te komen. Ik word ook vaak wel vervelend van de instellingen die sommige mensen mee naar binnen nemen, omdat iets "duur" is (veeeele malen goedkoper dan humane geneeskunde) doe je het alleen maar voor het geld. Hoewel ik minder verdien dan de gemiddelde supermarktmedewerker...Dierenartsen verdienen ook geen zak vergeleken met andere universitair geschoolden.
Vandaag ben ik voor het eerst met Popo naast de fiets naar werk gegaan, dat was wel fijn want het is nu zó gigantisch druk de hele tijd dat ik toch niet meer kan doen dan hem laten plassen tussen de middag en zo krijgt hij toch zijn beweging. Wel allemaal op zijn eigen tempo ...Dus ik deed er nu 3 kwartier over ipv 20 minuten.