Wij moesten ook negen verdiepingen naar beneden met de lift en een lange gang door maar daar nooit problemen mee gehad met plassen. Als je ze optilt plassen ze niet is mijn ervaring.
Uiteindelijk aangeleerd om op een hondenwc op het balkon te poepen (makkelijk opruimen met een zakje) omdat hij dus de gewoonte had gekregen te moeten poepen wanneer wij in bed lagen. Kregen we er niet uit. Dus dan maar zo. Lijkt hij nu overigens ook wel overheen te komen. Na meer dan een jaar
T punt nu vooral is de seconde tussen het aangeven en gaan zitten gewoon echt maar een seconde is. En dat ga je gewoon niet redden. Dus dan moet je het echt voor zijn. Alleen laten we daar nu net het probleem hebben dat ze echt een,voor ons, apart ritme heeft. Dus ik stond heel vaak buiten zonder succes. Want ze hoefde gewoon echt niet.
Heb je niet een foto met mama Chick? Ben eigenlijk benieuwd naar die twee naast elkaar.
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-19 18:09
Haha nee. Ik zal eens kijken of we dat straks eens kunnen doen. Ik heb wel een paar andere foto's. Zal ze even met mn telefoon toevoegen! Ik heb wel wat filmpjes. Die wil ik wel appen of via fb sturen maar via hier moet je ze eerst op YT zetten geloof ik?
Het kostte even wat moeite! Maar het is gelukt! Lief he! Tot nu lijkt ze echt de verbeterpunten mee gekregen te hebben van haar papa. Dus dat zou heeel positief zijn!
xDenies
Geplaatst: 02-05-19 19:47
Heerlijke foto's!
Hopelijk .. vandaag over zeven dagen kunnen we gok ik gaan aftellen. Tussen 9 en 15 mei moet er toch wel iets gaan gebeuren
Dan nog maar even een foto van het sokkenmonster in spé (is voor een opdracht van een spelletje hier op Bokt haha, maar tsja .. Bo & sokken is dikke liefde)
Wij gaan onze pup zaterdag halen en begin wel wat zenuwachtig te worden... hoop dat het goed gaat met beide honden samen en met alle kinderen ed. Eerste weken zijn natuurlijk soms zwaar en ik begin ook nog met een nieuwe baan.... ( mijn man is 24/7 thuis hoor) maar vooral ook veel zin in natuurlijk!!
och kiwi wat een mooi gezicht zo mama en dochter samen. Ze is echt cute.
djoopie ik snap je zenuwen! ik heb ze ook al soms die eerste weken vond ik bij Nysse best heftig. En ze was eigenlijk zo makkelijk welk pupje kregen jullie ook alweer?
Wij mogen zondag op bezoek bij Ylvi. Zo zin in. Knuffel mee en kadootjes vd mama en fokster. Wordt een heerlijke dag.