Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Ianthe, die kende ik dan weer niet.
Azmay schreef:ZoZenn schreef:Daamnn, luguber hier ineens. Gelukkig zit ik nooit op m'n telefoon in de auto, crash ik ook niet. De jongens zitten hier in een tuig, in een soort cocoon/scherm , aan twee kanten met gordels vast. Als ik ooit eens rijk ben, koop ik waarschijnlijk wel van die veilige tuigen
.
Aj is FULL ON AAN HET PUBEREN. Op de hondenschool namen ze hem als voorbeeld: ja jongens, dit is zo ongeveer een puber. Woehoeee bananen in z'n oren .
Uit ervaring kan ik je vertellen dat er bijzonder weinig nodig is voor een eenzijdig ongeluk, zeker geen telefoon. Om nog niet te spreken over het geklungel van anderen op de weg.
Honden zitten hier in de ( open) kofferbak of bij de voeten van de bijrijder. Die ene keer op de achterbank zet ik ze vast met een tuig.
Niet ideaal maar goed.
SinneJ schreef:Klinkt toch wel heel interessant. Wij werken voorlopig met een gareeltje en zo'n speciale gordel voor korte afstanden omdat hij het autorijden nog niet gewoon is en dan bij mij op de achterbank kan zitten... maar ik denk dat we binnenkort ook wel gaan investeren in zo'n echte reisbench. Kost wel wat. Kiwi had me aangeraden naar tweedehands te kijken. We hebben een hele ruime kofferbak in onze nissan qashqai, dus dat moet wel lukken.
Aangezien ik hem binnenkort echt wel mee naar stal wil gaan nemen en in het weekend op uitstapjes, is het geen overbodige luxe.
ZoZenn schreef:Wat een grappig ras ianthe!
Aww lotte, wat een super leuk ventje
Leuk Lara! Hier mogen de honden helaas niet mee naar stal.
Hahaha heeft spip nu een puppy uitgezocht?
# als je de hele dag boardgames gaat spelen met je vrienden en je honden ontzettend braaf zijn. Lekkere dingen. Ze hebben beide een Kong met pindakaas en Aj laat netjes iedereen en al het eten met rust en slaapt lekker op z'n kussen. Die kongen kunnen wel wat hebben zeg, wordt om het leven op gekauwd