Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Mijne eten alleen Felix natvoer..ja echt, Almo, schessir, Animonda carny, wild freedom.. niets was goed. Ze delen dus per dag een zakje (komen ze echt voor naar binhnen geraced) met z'n 2en (grote katers) en daar doe ik een scheutje water bij. Ik geef het puur voor het extra vocht.
Jessix schreef:IMJ schreef:Mijne eten alleen Felix natvoer..ja echt, Almo, schessir, Animonda carny, wild freedom.. niets was goed. Ze delen dus per dag een zakje (komen ze echt voor naar binhnen geraced) met z'n 2en (grote katers) en daar doe ik een scheutje water bij. Ik geef het puur voor het extra vocht.
Haha, ik zie het helemaal voor me! Die van mij likken van dat soort zakjes enkel de saus op.![]()
Zij hebben liever Aplaws en Schesir, daar lijkt het nog echt op vlees en vis. Eerst vonden ze die met bouillon lekker, nu liever met gelei.Ze krijgen een portie als ze 's avonds binnen komen en voor het slapen gaan. Ik maak het ook iets nat, maar geef het vooral als extra dierlijke eiwitbron, omdat ze veel verbranden.
NatasjavE schreef:[ [url=m/Y2ejBo.jpg]Afbeelding[/url] ]