Adamootje schreef:Ja, ik!Helaas is er vandaag eentje overleden, maar die deed het eigenlijk vanaf het begin al niet goed. Nu staat de teller op 11, dus gauw weer wat uitbreiden.
Oh mooi
... (niet van de spin natuurlijk, dat is heel jammer.
)Nu ben ik nieuwsgierig wat je hebt zitten
Bij zit de B. albopilosum in haar holletje achter een bloempotje en komt er naar mijn weten niet uit(zie haar wel bewegen gezien er 2 "gaatjes" tegen de bakrand zitten)... maar als een krekel het holletje betreed komt i er ook niet uit

De hamorii is juist het tegenover gestelde.
Die hobbeld op het gemakje het bakje rond en heeft tot nog toe 1 krekel doen verdwijnen.
Van beide vind ik niks terug aan afval verder. Al heb ik in het holletje van pluisje niet gekeken... ik laat haar lieven gewoon met rust als ik geen problemen(schimmels) zie.
En beide hebben mooie billen
dus ik maak me er niet druk over verder.Maar ze zijn zo leuk
kan er naar blijven kijken.Nachtlampje wat een schitterend dier.
Ik denk inderdaad dat een hobbyisten forum een goed idee zou zijn.
Helaas is er vandaag eentje overleden, maar die deed het eigenlijk vanaf het begin al niet goed. Nu staat de teller op 11, dus gauw weer wat uitbreiden. 
was een beetje aan google op zeelandnet prikbord en de repielen winkel in goes heeft 50 procent korting op alles dus ook de dieren ze gaan namelijk sluiten .. 

)
sommige plekjes zijn wat droog nu.
haar eerste vervelling bij mij
Daarnaast heb ik een Chromatopelma cyaneopubescens (helaas een man), echt een prachtdier! Deze heb ik al vanaf zijn eerste vervelling. Hij is nu drie en al flink gegroeid, maar zeker nog niet uitgegroeid. Mrs. Fluffbutt is mijn Acanthoscurria geniculata, één van mijn lievelingsspinnen. Ze groeit als kool en is echt een flinke dame momenteel. Ze is niet defensief, maar wel nieuwsgierig voor zover spinnen dat kunnen zijn. Op waterstralen en voedsel reageert ze direct en ze is vaak in het zicht. Ik heb ook nog twee dwergvogelspinnen (twee dames), maar ik ben even de benamingen kwijt.
Let er wel op dat je je spin voor alle zekerheid niet meer voert de komende weken. Krekels vreten je spin op als ze er de kans voor krijgen en je spin moet na zijn vervelling 'uitharden' voordat hij weer kan eten. Maar ik vermoed dat je dit al wist.
Zijn er hier in het topic nog mensen met baardagamen in winterrust?
vind het maar niets. Maar ja rond midden januari doet ze weer normaal.