Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:03

Kaus he bah wat sneu |(

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:04

Leuke fotos weer! En welkom aan de nieuwe mensen :D

Ik heb goed nieuws, Rengar heeft een huisje met Nederlandse mensen die ook nog eens in de buurt wonen. Her grappige is dat ze dus uit Nederland komen van 1 dorp verder op _O- safe to say we hadden een goede klik! Ze hebben al een huskyxmalamute en een huskyxherder genoeg ervaring dus, omdat hij best bang is natuurlijk gaat het tijd listen. Ze keken ook goed door zijn angst heen, morgen dus bellen voor een keuring en dan verhuist hij vrijdag.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 21:07

JEEJ! Gefeliciteerd!

KimDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:21

Gefeliciteerd, wat een fijn nieuws! *\o/*

Zaterdag naar AE, melden ze regen en sneeuw. :') Heb dus maar de winter BOT van Dana uitgehaald, want die gaat mee, haar fokker is daar. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 21:36

KimD schreef:

Zaterdag naar AE, melden ze regen en sneeuw. :') Heb dus maar de winter BOT van Dana uitgehaald, want die gaat mee, haar fokker is daar. :D

Ik heb dus overwogen kaartjes te bestellen. Maar zag t weer en dacht ; laaaaaatmaar.. :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:47

Gefeliciteerd KC! *\o/*

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:48

Gefeliciteerd KC! *\o/*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:48

Fijn nieuws!!

KimDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:02

kiwiwitje schreef:
KimD schreef:

Ik heb dus overwogen kaartjes te bestellen. Maar zag t weer en dacht ; laaaaaatmaar.. :')

Hahaha, we gaan met de kinderen van vrienden, ik vind het sneu voor hun, ze verheugen zich er zo op! En gisteren is zijn beste vriendinnetje ingeslapen, voor hem redelijk onverwachts. Mooie afleiding dus.

Alhoewel Fortnite het misschien ook wel doet. :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 22:08

Agos wat sneu. Hopelijk valt het mee met het weer!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 02:30

Ik heb nog geen kaartje besteld voor zaterdag maar ga dat waarschijnlijk wel doen. Nog héél ff de weersverwachting afwachten

KimDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 06:38

mvdende schreef:
Ik heb nog geen kaartje besteld voor zaterdag maar ga dat waarschijnlijk wel doen. Nog héél ff de weersverwachting afwachten

Dat is in NL niet heel betrouwbaar. :')

Vorig jaar vielen we om van de hitte, leefden we op ice coffee, dat wordt dit jaar warme chocomel. :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 07:42

Met slagroom dan hoor Kim ;) Ik ben er niet, zit een weekendje met hond en paarden op de loonse en drunese duinen :D Zou wedstrijd hebben, maar die is wegens weinig starts geannuleerd (zullen ze de 100 starts niet aangetikt hebben)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 07:43

Wat fijn KC! :D Lekker in de buurt & ervaring & nederlands = moet goed komen *\o/*

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 07:49

Fijn KC! Lijkt me toch altijd weer een zorg om de pups een goed huisje te geven!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:37

Wat een leuke pups! Welkom!

Wat fijn dat Rengar een nieuw huisje heeft gevonden :)

Hier geen moeilijke eten, best fijn een wandelende stofzuiger! Vooral komkommer is hij dol op :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 09:51

Chick word ook helemaal gek van komkommer.. raar beest :P

Djessey eet ook zo ongeveer alles :') Het enige waar ze echt langzaam mee doet zijn haar brokken. Mevrouw pakt een brokje, of 2 of 3, eet ze al lopend op en gaat dan weer wat anders doen :') en dan komt ze weer eens in de buurt van de bak en dan eet ze weer verder. In het begin hielp de bench toen ze samen met haar broertje moest eten. Maar sinds hij weg is neemt ze er lekker de tijd voor :+

KimDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:01

kiwiwitje schreef:
Chick word ook helemaal gek van komkommer.. raar beest :P

Djessey eet ook zo ongeveer alles :') Het enige waar ze echt langzaam mee doet zijn haar brokken. Mevrouw pakt een brokje, of 2 of 3, eet ze al lopend op en gaat dan weer wat anders doen :') en dan komt ze weer eens in de buurt van de bak en dan eet ze weer verder. In het begin hielp de bench toen ze samen met haar broertje moest eten. Maar sinds hij weg is neemt ze er lekker de tijd voor :+

Mijn moeder had ook zo'n hond! Die ging ook met iedere brok rennen. :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:03

Rare beesten :+

Hier gaat vlees zo naar binnen (zonder kauwen) en brok doet hij gelukkig netjes nu. Dat was eerder ook alles moet zo snel mogelijk naar binnen. Hij leert het wel :+

Hoeveel slapen ze eigenlijk nog op een dag? (pups) Hele dagen hier, is dat wel normaal :P

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:05

Super goed nieuws KC!! Dat wordt rustig straks in huis :D

Kiwi achja als niemand je opjaagt om te eten waarom snel doen? :') onze pup heeft ook zo'n gek maniertje. Die neemt haar bek vol brokjes, loopt naar het kleed, leegt haar mond en eet vervolgens de brokjes 1 voor 1 op %)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 10:15

Vlees gaat hier ook binnen notime op. Maar die brokjes. Soms pakt ze inderdaad een flinke hap om dan 1 voor 1 de brokjes op te eten. Maar ach tot nu toe heeft ze aan het eind van de dag op wat ze ''moet'' eten en dan krijgt ze er nog (kauw)snacks bij. Dus ik klaag nog niet.

Ze is tot nu toe wel een stuk ''lastiger'' zindelijk maken dan Boellie. Die moest als pup ieder uur wel plassen(en de eerste week zelfs bijna iedere ronde poepen...) En dan kreeg ik t nog voor elkaar om in het begin een ongelukje binnen te hebben. Djessey kan gerust 3 uur zonder plasje... Dus ben nu alles aan het bijhouden in een schriftje om haar ritme te vinden. Ook was Boellie net wat makkelijker die zette je buiten voor zn plasje en die deed dat gewoon. Zij vind alles zoooooo interessant dat ze het gewoon vergeet. Maar goed. Gisteren meerdere plasjes buiten en ze heeft zelfs de rust gehad om te poepen buiten. *\o/*
Gelukkig hebben we binnen een ''indoor puppy wc'' staan. En die werkt echt top! Bijna alles wat ze doet gaat daar op en dan zeggen we plasje of poepje en belonen we uitbundig. En dat werkt al goed voor buiten. Maar ze is nu 9,5 week en ik mag niet klagen! Ze heeft wel echt karakter _O-

https://tims.nl/_1-pet-loo-indoor-honde ... gKEVfD_BwE

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:27

Wat grappig zeg, ik wist niet eens dat dat bestond. Voor een kleine hond wel fijn maar voor grotere honden lastiger denk ik.

Gelukkig was hij binnen 2 weken zindelijk :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 10:49

Ideaal met de pups. Voor volwassen staffies is ie al klein vind ik. We hebben niet de grootste maat. Maar voor nu vind ik hem ideaaaaal. Zeker omdat wij veel op de zaak zitten. En als ze aangeeft te moeten plassen ben ik al zeker 2 min onderweg om bij het gras te komen. Dat is gewoon te lang dan. Dus die bak werkt dan heel fijn. Nu kan ik het een beetje timen dmv het boekje en dan kan ik eerder naar buiten. Maar ook ideaal met ''plasje'' aanleren.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:53

Ik kan helaas niet meepraten over het lastige eten, mijn poedel is echt een schrokop. :=
Hij krijgt 3x per dag te eten. Onbeperkt ben ik ook niet zo fan van.

Helaas is pup aan de poeperij, vanmorgen stond hij te wiebelen in de lift zo nodig moest hij, gelukkig haalde hij de deur. Nu dus aan de diarreeremmers + lichtverteerbaar voer.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:24

Ja wel handig in dit geval Kim! Boekje is ook wel een slim idee, nooit over nagedacht maar eigenlijk wel super handig.

Ojee Simone, hopelijk is hij er snel van af! Sterkte :)