Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lauraaa_ schreef:IMJ schreef:Doe je goed tutti! Ben benieuwd!
Beterschap kesje!
Ik weet niet wie het vroeg, maar qua krabpaal, wat is je max bedrag? Ik heb echt een hoge, zeer stevige van zooplus. Mijn katers van 8kg hebben hem nu 3 jaar en nog niet stuk. Onze eerste goedkope paal ging al snel in gruzelementen. Goedkoop is dus niet altijd voordelig.
Ik stelde deze vraag. Budget zit rond de 150 euro. Welke heb jij?
De krabpaal hebben ze nog niet stuk gekregen. Wel hebben de boefjes de hele onderkant van de bank gesloopt waardoor ze in de bank konden kruipen. Vriend heeft er nu maar een houten plank onder getimmerd zodat de bank van de onderkant weer dicht is. Ze waren er niet heel blij mee volgens mijze hebben een half uur met zn 2 onder de bank liggen zoeken naar de opening. Die er nu dus niet meer is.
DideH schreef:Heb eigenlijk altijd slechte verhalen gehoord over natvoer qua zout enzo, vandaar dat milo dat eigenlijk niet krijgt (was hij in Asiel ook niet gewend). Hoe kijken jullie daar dan tegenaan?
Zijn er bepaalde merken die wel goed zijn?
Tutti_Frutti schreef:Wat voeren jullie voor natvoer?
Oude eigenaar gaf felix pouches maar we wouden ergens anders op overstappen. Carny besteld maar dat eten eten ze niet...
Mocht er iemand interesse hebben in een aantal treetjes en in omgeving Den Haag wonen, stuur me een berichtje
SimoneeM schreef:DideH schreef:Heb eigenlijk altijd slechte verhalen gehoord over natvoer qua zout enzo, vandaar dat milo dat eigenlijk niet krijgt (was hij in Asiel ook niet gewend). Hoe kijken jullie daar dan tegenaan?
Zijn er bepaalde merken die wel goed zijn?
Zeker, natvoer is juist goed! Katten drinken vaak slechter dan we denken.
Goede merken compleet natvoer zijn bv animonda carny, wild freedom, terra faelis, MAC, granatapet (allemaal via zooplus.nl).
Aanvullend bv almo nature, schesir, applaws.
Zeker een aanrader allemaal
DideH schreef:SimoneeM schreef:
Zeker, natvoer is juist goed! Katten drinken vaak slechter dan we denken.
Goede merken compleet natvoer zijn bv animonda carny, wild freedom, terra faelis, MAC, granatapet (allemaal via zooplus.nl).
Aanvullend bv almo nature, schesir, applaws.
Zeker een aanrader allemaal
Zit bijv naar die wild freedom te kijken. Zie daar een probeerverpakking van 6x 200gram. Maar neem aan dat ze niet in 1x 200 gram krijgen? Zijn die blikken dan weer af te sluiten ofzo?
LoveUggs schreef:Tutti_Frutti schreef:Wat voeren jullie voor natvoer?
Oude eigenaar gaf felix pouches maar we wouden ergens anders op overstappen. Carny besteld maar dat eten eten ze niet...
Mocht er iemand interesse hebben in een aantal treetjes en in omgeving Den Haag wonen, stuur me een berichtje
Die van mij krijgen van alles.. hoeveel heb je staan?ik moet even kijken in mijn bestelgeschiedenis van zooplus of ik deze al eens gehad heb voor ze en hor ze eruit zien want dan kan ik kijken of die van mij het wel eten haha