.Ik heb er hier ook 1 die hardleers is, vorige week lag er weer overal bloed omdat er ze weer eens haar nagel vergat mee te nemen bij het vliegen, bij wijze van spreken dan
. Elke keer weer een hartverzakking want dat bloed echt heftig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Elke keer weer een hartverzakking want dat bloed echt heftig

Kimley schreef:Vind het altijd wel jammer dat als je foto's plaatst hier er vaak gewoon overheen gekeken word
Nou hoeft niet iedereen te reageren maar ik probeer het zelf wel een beetje bij te houden. Vind een beetje de lol van dit topic weg gaan zo

Mooie vogelkamer!

. Verder denk ik dat het witte koppel geen match is, volgens mij is dat mannetje homo ofzo die roept steeds naar een andere man die ook terug roept
. Dit weer is heerlijk voor ze! Fijn dat mango ook lekker naar buiten kan af en toe.

Ik ben benieuwd naar de kleurkansen van je babies bij lilo en stitch.
sowieso zou ik een bonte een leuke toevoeging vinden
of een mooie geparelde.
Zo gehoopt dat ik een pareldame kon houden van Solo en Leia maar twijfel of ik het nog eens aandurf.
Het lijkt me wel lekker voor ze.. misschien eens proberen als ik de weg een beetje vrij maak. Ze kunnen eventueel ook in de deuropening staan - heb heel lang zon op mijn balkon en half de slaapkamer in.

Ik weet nog niet of ik man of pop zoek .. eigenlijk zou ik gewoon graag willen dat zowel Solo als Leia een ECHTE grote liefde vinden

Doorgaans zijn ze ook pittiger van karakter, alhoewel ik Bobby en Marley erg mee vind vallen in vergelijking met de pyrrhuras die ik bij andere heb gezien.Divers schreef:Zijn je grasparkieten niet tam, Kimley? Dat is echt heel leuk om te doen (en ook leuk om de voortgang van de volgen!) Ik heb ook grasparkieten en vind je foto's wel leuk om te zien, maar ze zitten wel achter tralies
(En ik lees liever mee dan veel te reageren hehe)