Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:59

Hoe dan????
:D
Gek beest die Jip!

Jaaaa zo heb je 2x per jaar een gladharige in huis....
Manlief zei al, nu lopen er 2 kale poezen in huis rond.... (naar de waxsalon geweest :+ )

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 12:11

Ohh wat een verschil Jeanine!! Ze lijkt idd net een gladhaar nu haha!

En ik lach me echt altijd kapot om Jip. Wat een clown hahaha. Hoe verzint ie het zich toch telkens :')

---

Hier net een wandeling gedaan met een paar hondenmensen en hondjes die ik via Kim heb leren kennen. Was echt een super fijne wandeling waarbij Arya 't overall zo braaf en netjes deed. Ze heeft alleen nog echt moeite met tussendoor aanlijnen als de groep dan voor loopt. Daar moeten we echt nog veel training in gaan stoppen, poeh := Maar ze liep super braaf langs de loud loeiende koetjes, alsook de schapen die we een paar x tegenkwamen. Heeft een paar x even geblaft naar 1 specifieke hond uit de groep toen ze wat overprikkeld was - zoals ze bij Harvey van Kim wel eens doet - maar ze was daarin vandaag heel fijn bij te sturen en snel weer daar uit te krijgen. Overall, heeft ze onwijs fijn met de groep mee kunnen lopen, lekker rennen en ontdekken. Water werd al snel gevonden, en dat maakt het extra leuk haha. Leuke beekjes met op het eind een vijver waar ze per ongeluk ook nog helemaal in heeft geplonsd omdat ze dacht dat het ondiep was maar dat was niet zo. Was wel een leuk video momentje geweest als ik had gefilmd haha. Nu stinkt ze wel vreselijk :=

Koeien? Waar? Ik heb alleen maar oog voor de groep en mijn eigen ding
Afbeelding

You got treats??? GIB 'EM TO US, thank you! 5 seconden erna had ik 10 honden om me heen staan :')

Afbeelding

Ik houd van dit soort plekjes <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 14:48

Mag ik mij hier ook (weer) melden? :D

Mijn vorige hond Mika is bij mijn ex gebleven nadat wij uit elkaar zijn gegaan. Nu word als alles goed gaat rond 20 mei onze Mechelse Herder pup geboren. *\o/* Ben heeeeel erg benieuwd en ongeduldig. O:)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:07

Die Jip is echt een clown :+

Wat een mooie foto's en wandelgebied Cursebreaker. Ik ben stiekem een beetje jaloers :)

Cody speelt vandaag bij mijn ouders. Dat doet hij 1x per week. Kan die heerlijk met zijn broer spelen. Krijg ik net deze foto's. Smelt <3
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het echt heerlijk om foto's en/of filmpjes te krijgen van Cody als ik aan het werk ben :o

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:42

Haha, die Jip. Hoe gaat het trouwens met de bench nu in de nacht?
Curse, weer heerlijke foto's.
Kimm, maar dat snap ik helemaal.
Boemkatch, nog even geduld dus.

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:55

Het was heerlijk rustig in het bos vandaag (zitten op een 10tal km van een brand die momenteel woed), dus ineens gebruik van gemaakt om nog eens mat paard en hond te gaan wandelen.

Afbeelding
Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:57

Curse, wat maak je weer prachtige foto's!

Aah, lieve Cody!

En een (kale) Teckel die voorbij komt

@fannetje, op het moment slaapt hij toch los in de woonkamer, ik slaap sowieso tijdelijk op de bank vanwege de verbouwing. En ik moet zeggen dat gaat tot nu toe best goed.hij krijgt wel zijn eten etc. In de bench, met open deurtje.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 23:05

Even bijlezen hoor :D

@Cupcakes_ interresant is dat hoor, een andere manier van naar je hond kijken. Ben je voornamelijk voor je bench issue gegaan?
Als ik even wat eerder had gekeken naar waar je heen wilde had ik je er waarschijnlijk zo heen kunnen loodsen, heb er heel vlak bij gewoond en kwam er dagelijks langs maar nooit geweten dat het daar zat :')
Vanaf het UMC is het inderdaad een auto luwe weg op bepaalde tijden, vanaf Bunnik is het heel smal. Vamaf Zeist wat als route beschrijving op de website staat zal met een trailer wel het fijnste gaan inderdaad.
En Austerlitz <3 mooi bos!

@cursebreaker, waar kom je normaal gesproken vandaan? De Soesterduinen zijn niet heel ver van de eemhof vandaan maar dat zal van de zomer wel heel druk worden. Het Erkemede strand is sowieso wel een aanrader! Het is niet heel groot maar je kan er wel even lekker ravotten.
Mooie wandelfoto's ook weer! Je weet de mooie plekjes wel uit te zoeken.

@jeanine, daar gaat je ruwhaar teckel :+
Neem aan dat ze een week zo netjes is en dan weer langzaam veranderd in chaos? :')

@Boemklatsch, spannend zeg! Heb je voorkeur voor een reu of teef?

@Kiimm, weer te schattige foto's van cody <3 hij is leuk met zijn broer!

@berryz, vind je dat niet heel spannend? Brand zo dichtbij? Het is ook zo enorm droog de afgelopen tijd, hier in de buurt hadden de militairen met oefenen een hele hecatre heide af laten branden. Was ook een beetje jammer :+

Hier hebben we niet echt vakantie plannen. De jonge spruit komt begin juni dus misschien dat we in de herfst nog ergens heen kunnen. Een airb&b in de Ardennen of het Swarzwald ofzo. Erg veel kilometers gaan we toch niet kunnen maken dit jaar.

Gister ben ik voor het eerst gaan kijken bij het nest en och wat zijn ze schattig nog <3
Gelukkig ging het heel goed en reageerden beide teven heel fijn op mij, dat scheelt want bij de vorige kijkers waren ze veel drukker en zenuwachtiger. Bij mij lagen de dames na 10 minuten al weer te slapen :')
Dus ik mag zeker vaker langskomen, is ook fijn voor de fokkers dat er iemand over de vloer komt die niet perse veel energie mee brengt. Al had ik dus het 'geluk' dat ik de pups alleen nog maar heb zien eten en slapen. Maar dat zal een volgende keer vast beter zijn!

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 04:04

@muiz. Nee hoor, er zit een hele dorpskern en veel weilanden tussen de twee natuurgebieden. En de wind stond naar de andere kant, dus wij hebben er geen last van gehad. :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:48

Boemklatsch
Welkom (terug). Wat een leuk vooruitzicht; de geboorte van jullie pup!! Veel plezier met de voorpret!

Kiimm
Ja, is wel echt genieten altijd. Al breekt nu de periode aan waarin meer mensen dat denken en het steeds drukker wordt overal dus dat is wel wat minder - maar het scheelt voor mij wel dat ik normaliter doordeweeks veel kan doen. Het fijne hier is bv. ook dat in vrijwel alle wijken van onze gemeente je veel groen stukken hebt waar de honden los mogen. Dus naast de bekendere plekken zoals de heide, heb je ook in de wijken zelf aan de rand overal van dit soort plekken waar borden staan dat ze los mogen, waardoor je weer wat meer mogelijkheden hebt. Dit zijn meestal wel kleinere stukken. Die waar ik gister was kon je met overlappen van sommige stukjes wel een tijdje lopen, maar je kunt er geen lange wandelingen maken van 5+ km zonder dat je alles 3x ziet. Maar met zo’n losloop socialize wandelingen hoeft dat van mij ook niet. Uiteindelijk een klein uurtje gelopen en veeeel gezien en gedaan, dus was perfect zo. Hier was ik niet meer geweest sinds ze pup was, dus ga ik wel weer eens vaker naartoe de komende tijd.

Wat een leuke foto’s van bij je ouders! Heerlijk dat ie daar dan naartoe kan als je bent werken en update foto’s zijn leuk om te krijgen ja.

fannetje
Dankje!

Berryz
Gezellig zo met het paard erbij, leuk!

CC
Dankje!! Kijk er al enorm naar uit om die 2 monsters van ons samen op de foto te zetten, als ze stil blijven zitten voor 2 seconden hahaha.

Muiz
Ik zit in Heerlen, Zuid-Limburg. Dus op zich hebben we hier eigenlijk op het strand na wel zo’n beetje alles wat ons hartje begeert qua wandel mogelijkheden, zeker als we ook nog de BE en DL grens mee tellen waar nog een aantal mooie heides te vinden zijn op 10-30min rijden. Zelf woon ik aan de rand van het losloopgebied van de Brunssummerheide, en kan ik vanuit hier heel makkelijk echt alle kanten op qua heuvelland ook e.d. Maar als ik idd andere plekjes in NL wil zien, zit er al snel een fikse reistijd aan vast. Ik wil wel graag dit jaar wat meer tijd gaan besteden aan wat langere tripjes maken met Arya, maar mijn mentale gezondheid gaat zo erg op en neer nog dat ik een dag trip momenteel nog niet zo goed trek en da’s dag voor dag bekijken. As maandag ga ik met Willemijn en Jip naar de Loonse en Drunense Duinen in Brabant. Da’s dan 1,5u rijden - Willemijn was zo lief om voor te stellen ergens tussenin af te spreken want het originele plan was dat ik naar Ouddorp zou gaan maar dat is nog een dik uur er achteraan geplakt haha. Dus kan ik eens kijken hoe dat gaat maandag. Normaal is de auto geen probleem voor Arya, maar qua prikkels/ondernemingen moeten we weer wat opbouwen nu dus wil dan niet te ver van huis zitten als ook ik moe ben en nog naar huis moet rijden.

De Eemhof zijn we afgelopen zomer ook geweest maar op dat moment was Arya loops dus ben ik natuurlijk niet naar losloop gebieden geweest zoals Erkemederstrand- baalde ik wel van haha. Wel mooie aanlijn wandelingen gedaan ook, maar kijk er nu wel naar uit om idd wat losloop gebieden op te zoeken :)

En klinkt als een heel fijn bezoekje bij de fokker! En in de herfst idd wat doen is ook erg leuk met zo’n jonkie. Lekker spelen in het bos en met de bladeren enz haha. Schwarzwald wil ik ook nog wel eens graag naartoe, zo gaaf! Waar zitten jullie ergens?

---

Hier dit weekend dus even rustig aan doen qua wandelingen, even geen andere honden wandeling/drukker losloop gebied, zodat we maandag fris en fruitig beide richting Brabant kunnen *\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:08

Afbeelding
Foto van vandaag :D

Nog een vriendin op visite gehad. Even buiten in de tuin een biertje gedaan op afstand. En ze had d'r boerenfox pup mee van 15 weken. Zo hard gelachen om die 2 :D
Afbeelding
Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 22:30

cursebreaker schreef:
Muiz
Ik zit in Heerlen, Zuid-Limburg. Dus op zich hebben we hier eigenlijk op het strand na wel zo’n beetje alles wat ons hartje begeert qua wandel mogelijkheden, zeker als we ook nog de BE en DL grens mee tellen waar nog een aantal mooie heides te vinden zijn op 10-30min rijden. Zelf woon ik aan de rand van het losloopgebied van de Brunssummerheide, en kan ik vanuit hier heel makkelijk echt alle kanten op qua heuvelland ook e.d. Maar als ik idd andere plekjes in NL wil zien, zit er al snel een fikse reistijd aan vast. Ik wil wel graag dit jaar wat meer tijd gaan besteden aan wat langere tripjes maken met Arya, maar mijn mentale gezondheid gaat zo erg op en neer nog dat ik een dag trip momenteel nog niet zo goed trek en da’s dag voor dag bekijken. As maandag ga ik met Willemijn en Jip naar de Loonse en Drunense Duinen in Brabant. Da’s dan 1,5u rijden - Willemijn was zo lief om voor te stellen ergens tussenin af te spreken want het originele plan was dat ik naar Ouddorp zou gaan maar dat is nog een dik uur er achteraan geplakt haha. Dus kan ik eens kijken hoe dat gaat maandag. Normaal is de auto geen probleem voor Arya, maar qua prikkels/ondernemingen moeten we weer wat opbouwen nu dus wil dan niet te ver van huis zitten als ook ik moe ben en nog naar huis moet rijden.

De Eemhof zijn we afgelopen zomer ook geweest maar op dat moment was Arya loops dus ben ik natuurlijk niet naar losloop gebieden geweest zoals Erkemederstrand- baalde ik wel van haha. Wel mooie aanlijn wandelingen gedaan ook, maar kijk er nu wel naar uit om idd wat losloop gebieden op te zoeken :)

En klinkt als een heel fijn bezoekje bij de fokker! En in de herfst idd wat doen is ook erg leuk met zo’n jonkie. Lekker spelen in het bos en met de bladeren enz haha. Schwarzwald wil ik ook nog wel eens graag naartoe, zo gaaf! Waar zitten jullie ergens?

Och Heerlen, wat een enorm mooie omgeving! Lijkt me heerlijk om daat de natuur in te kunnen zeg <3
Al mag ik ook niet klagen hoor, ik woon tegen de Utrechtse Heuvelrug aan, in Wijk bij Duurstede. Het Erkemederstrand is voor mij ongeveer 30 minuten.

Afgelopen herfst zaten we in Zweden, wat een heerlijk land is dat in de herfst zeg! Maar dat is nu met een jonge hond wel heul ver rijden... Dan liever ietsjes dichterbij. In de zomer zouden we ook wel met een tent gaan maar de jonge hond + tent + herfst is niet de beste combi denk ik :+
Dus daarom maar de keuze om naar een Airb&b te zoeken of een ander soort appartementje waar we een week of 2 kunnen vertoeven.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 18:52

Hey @CB en @CC jullie zijn morgen hier in de buurt! Veel wandelplezier! Kun je heel lekker wandelen :j

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:19

Cb heeft t al gezien op fb maar vandaag heeft de fokker een keus gemaakt dus wij ook gelijk.
Het is nr 2 geworden want nr 1 blijft bij de fokker voor de show.
Waars wel goed zo want mijn nr 1 kwa uiterlijk was wat terug houdend naar mijn kinderen dus ben blij dat die keus nu voor me gemaakt is :o

Meet Skittlez

Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:31

Fijn dat je het nu weet Cinniz! Schattig met die stipjes :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-21 21:32

Jeej eindelijk duidelijk! *\o/*

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:39

Ja haha echt eindelijk.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:54

Yeah, eindelijk! Wat fijn!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 23:19

Even bijlezen weer :)

ik zie arya heerlijk heeft gewandeld in een groep! wat een mooie omgeving!

Cody aan het chillen met zn broer :D

Een hele gladde teckel :p die eigenlijk ruwhaar is maar nu niet.

leuk dat je bij het nest bent wezen kijken van je toekomstige pup Muiz!

yeey leuk dat jullie nu weten wie Skittles is!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hier is Dieke nu 1 week bij mijn moeder en haar vriend. En ze doet het zooo goed!
Ze heeft heel veel goede en waardevolle opvoeding bij de fokker gekregen waardoor ze al bijna volledig zindelijk is als zij haar signalen goed oppikken. ze de nachten volledig doorslaapt vanaf dag 1.
ze al naar haar naam luistert en op de boerderij los kan lopen.
Ook kan ze al zit, wachten en een begin gemaakt met pootje! super pienter beestje.
Hier knaagt ze lekker op een geitenoor met vacht van de shop van kiwi :P
Afbeelding

gisteren heb ik haar een dagje opgehaald en meegenomen naar Deventer waar ik woon.
Na een week op de boerderij even weer een stad in, wennen aan wat meer prikkels.
Toen mocht ze voor het eerst mee in de auto alleen op de achterbank.
Afbeelding

En mee op het voetveerpontje de ijssel over.
Afbeelding

Zijn we de markt over geweest,
Ze werd vaak niet eens aangezien voor puppy xd door haar grootte en als ze wel werd herkend was het 9 van de 10x, oh wat een mooie dalmatiër :Y) :7
Afbeelding

en bij mijn studentenhuis geweest in de tuin :D
Afbeelding

Dit past nu nog :P
Afbeelding

En aan het einde mocht ze nog even los rennen op de uiterwaarden aan de ijssel. Daar kan ze niet weg, is of water of hekken. Maar ze blijft heel erg in de buurt en komt wanneer je roept.
En toen kon ik het niet laten natuurlijk een foto te maken met onze mooie deventerse Skyline.

Afbeelding

En met onze oude galgo van 13.5 gaat het ook boven verwachting goed.
Als ze de dolle 5 minuten heeft corrigeert hij haar wel en hij gromt ook af en toe ter correctie dat ze rustig moet doen. Maar dat respecteert Dieke ook goed.
En dat hij dit toe laat hadden wij echt niet verwacht. Maar hij tolereert dus ook best wat van het puppe meisje.
Afbeelding

Eten krijgen ze wel apart. Want daar is Eloy door zijn zwervers verleden wel erg fel op. Zelfde als botjes. Dat ging vanmiddag even "mis". Dieke schoof haar botje toch te dicht bij eloy en toen snauwde hij naar haar waar ze van schrok en ging piepen. Maar na paar minuten was ze hem alweer aan het uitdagen.

Zo genoeg Dieke spam :') :D

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 06:47

Eloya schreef:
Even bijlezen weer :)

ik zie arya heerlijk heeft gewandeld in een groep! wat een mooie omgeving!

Cody aan het chillen met zn broer :D

Een hele gladde teckel :p die eigenlijk ruwhaar is maar nu niet.

leuk dat je bij het nest bent wezen kijken van je toekomstige pup Muiz!

yeey leuk dat jullie nu weten wie Skittles is!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hier is Dieke nu 1 week bij mijn moeder en haar vriend. En ze doet het zooo goed!
Ze heeft heel veel goede en waardevolle opvoeding bij de fokker gekregen waardoor ze al bijna volledig zindelijk is als zij haar signalen goed oppikken. ze de nachten volledig doorslaapt vanaf dag 1.
ze al naar haar naam luistert en op de boerderij los kan lopen.
Ook kan ze al zit, wachten en een begin gemaakt met pootje! super pienter beestje.
Hier knaagt ze lekker op een geitenoor met vacht van de shop van kiwi :P
[ [url=m/iHC2ZI.jpg]Afbeelding[/url] ]

gisteren heb ik haar een dagje opgehaald en meegenomen naar Deventer waar ik woon.
Na een week op de boerderij even weer een stad in, wennen aan wat meer prikkels.
Toen mocht ze voor het eerst mee in de auto alleen op de achterbank.
[ [url=m/iO8L2K.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mee op het voetveerpontje de ijssel over.
[ [url=m/Qy5jDs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn we de markt over geweest,
Ze werd vaak niet eens aangezien voor puppy xd door haar grootte en als ze wel werd herkend was het 9 van de 10x, oh wat een mooie dalmatiër :Y) :7
[ [url=m/AOBShj.jpg]Afbeelding[/url] ]

en bij mijn studentenhuis geweest in de tuin :D
[ [url=m/CQ9X9t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit past nu nog :P
[ [url=m/NesMmf.jpg]Afbeelding[/url] ]

En aan het einde mocht ze nog even los rennen op de uiterwaarden aan de ijssel. Daar kan ze niet weg, is of water of hekken. Maar ze blijft heel erg in de buurt en komt wanneer je roept.
En toen kon ik het niet laten natuurlijk een foto te maken met onze mooie deventerse Skyline.

[ [url=m/qlTCb0.jpg]Afbeelding[/url] ]

En met onze oude galgo van 13.5 gaat het ook boven verwachting goed.
Als ze de dolle 5 minuten heeft corrigeert hij haar wel en hij gromt ook af en toe ter correctie dat ze rustig moet doen. Maar dat respecteert Dieke ook goed.
En dat hij dit toe laat hadden wij echt niet verwacht. Maar hij tolereert dus ook best wat van het puppe meisje.
[ [url=m/uJGZ2c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eten krijgen ze wel apart. Want daar is Eloy door zijn zwervers verleden wel erg fel op. Zelfde als botjes. Dat ging vanmiddag even "mis". Dieke schoof haar botje toch te dicht bij eloy en toen snauwde hij naar haar waar ze van schrok en ging piepen. Maar na paar minuten was ze hem alweer aan het uitdagen.

Zo genoeg Dieke spam :') :D

Ahhh vooral die laatste foto is echt lief <3

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 06:55

Cinnniz, fijn dat je dat nu weet. Ik vindt haar ook erg mooi qua aftekening.
Eloya, druk dagje voor haar geweest dus, die heeft een hoop te verwerken. En een dalmaat :+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 07:02

fannetje schreef:
Cinnniz, fijn dat je dat nu weet. Ik vindt haar ook erg mooi qua aftekening.
Eloya, druk dagje voor haar geweest dus, die heeft een hoop te verwerken. En een dalmaat :+

Ja die aftekeningen zeggen niets,zal als ze volwassen is ook een voor na foto plaatsen haha.

En dat stukje over dalmaat heb ik overheen gelezen maar dat heb ik dus met die chinezen met ohhhh kijk poedels!!! :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:06

Cinniz, wat fijn dat je het weet. Knappe pup! <3
Eloya, dat is nog eens een dag geweest voor Dieke. Leuke foto's :)

Hebben jullie ook honden die hoog van de grond springen? :+
Afbeelding

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:34

cinniz123 schreef:
Cb heeft t al gezien op fb maar vandaag heeft de fokker een keus gemaakt dus wij ook gelijk.
Het is nr 2 geworden want nr 1 blijft bij de fokker voor de show.
Waars wel goed zo want mijn nr 1 kwa uiterlijk was wat terug houdend naar mijn kinderen dus ben blij dat die keus nu voor me gemaakt is :o

Meet Skittlez

[ [url=m/2LsqNm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat schattig! Fijn dat er nu een keuze (voor je) gemaakt is. <3

Cody springt wel hoog! Hier ook eentje die dat kan, maar we proberen het niet te doen en als ze springt, alleen op een niet glijdende ondergrond ivm de heupen.

Eloya, dat is fijn zeg ! En wat een schatje is het <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 06:44

Cody springt echt hoog!

Ah, wat een leuke pupper Cinniz! Fijn dat de keus nu gemaakt is.

Eloya, ik vind Dieke echt leuk!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier is het de traditie dat de brommers om 0500 uur door de dorpen en straten gaan rijden tot een uur of 8. Best wel een toffe traditie!

Maar nu ben ik dus al sinds 0500 wakker omdat Jip die brommers niet heel leuk vond :')
Dus we gaan zo maar een vroege ronde doen.

Gisteren met Curse was echt enorm gezellig. De bananen waren wel overduidelijk aanwezig bij Jip. :+
Jip en Arya waren echt gebroeders in crime. Als Jip te ver weg ging en ik riep, was Arya al op pad om Jip op te halen _O-

Curse heeft weer prachtige foto's gemaakt & ze heeft het voor elkaar gekregen om mij stiekem op de foto te krijgen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding