Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hernia's zijn echt but en je kunt het ze niet uitleggen 
ergens hoop je dat iemand hem met goede bedoelingen heeft opgevangen en niet van amivedi weet, even vervelend voor jou, maar dan leeft ie tenminste nog. Een maand is helaas wel lang :/ was ie wel gechipt en de chip ook geregistreerd dat ze aan je gegevens kunnen?
:

lekker de hele dag los!
lekker veel babiess!
vinden of gewoon meer tolereren en daarbij recreatief wipwappen. Alleen ja.. hoe zoek je een geschikte kandidaat.
Kan hem moeilijk vragen wat zijn type is. 

.
. Twister en Olive hebben wel al veel interesse in het broedblok. En verder zag ik koppels waar ik niet mee wil kweken wipwappen, misschien geven ze het goeie voorbeeld aan de rest

zo schattig. 

ik denk tegen de tv aangevlogen, geschrokken en tegen het plafon (door de missende kuifveren?)

) in de voliere gezet. Ze waren er echt aan toe en de ouders waren al dagen aan het roepen naar buiten.
Zondag wordt de eerste opgehaald maar tot die tijd kunnen ze lekker buiten spelen. Het is nu ook de ideale temperatuur voor de ouders om weer naar buiten te gaan, want met nachttemperaturen onder de 10 graden durf ik dat niet.
ogen op stokjes! Ja met de temperatuur boffen ze nu wel.
Ze is niet heel ondeugend ofzo zoals Solo, misschien is ze gewoon beetje dommig dat ze denkt
en dan in dit soort situaties beland.
(En ja, hij ziet verder wel goed).

de pop moet vast uit een bonte zijn gekomen